Spoluvytváříme budoucnost automobilů. Vyrábíme inovativní produkty pro uzamykací systémy. Jsme zapálení do práce. Máme touhu dokázat, že my, v České republice jsme klíčovým hráčem v automotive odvětví s vlastním produktem na mezinárodním poli. Chceme tvořit kvalitní pracovní příležitosti pro lidi z našeho regionu.

Asistent/ka obchodního oddělení

Dokážete řešit několik věcí najednou, nezastavíte se, dokud nedosáhnete svého, jste odolní vůči stresu?

Do našeho týmu hledáme aktivního a pečlivého nadšence s chutí do práce, na pozici

Asistent/ka obchodního oddělení

Co u nás budete dělat?

  • Podporovat obchodní tým, zajišťovat administrativu spojenou s chodem oddělení
  • Příjem poptávek a objednávek
  • Zajišťování podkladů pro nabídky, zpracování nabídek
  • Příprava podkladů pro vedoucího vývojových projektů (nové produkty)
  • Ujasňování požadavků na nové výrobky se zákazníky
  • Příprava podkladů pro rámcové smlouvy
  • Kontrola smluvních podmínek
  • Aktualizace odpovídajících dat v informačním systému
  • Zpracování statistických analýz a reportů
  • Připravovat a archivovat smluvní dokumentaci s dodavateli a odběrateli a kontrolovat jejich plnění
  • Spolupracovat s oddělením vývojových projektů, strategického nákupu a ředitele společnosti
  • Organizovat tvorbu podkladů pro jednání, vypracovávat prezentace, analýzy a zápisy z jednání
  • Řídit časový management, navrhovat a dohlížet na realizaci operativních a organizačních úkolů v daných termínech

Co musíte znát, mít a umět?

  • Vysokoškolské nebo středoškolské vzdělání (technické, ekonomické)
  • AJ - úroveň B1 
  • Pokročilá znalost MS Office (Excel, PowerPoint)
  • Proaktivní přístup ke svěřeným úkolům
  • Organizační a komunikační schopnosti 
  • Samostatnost, zodpovědnost, analytické myšlení
  • Časovou flexibilitu dle potřeb obchodního oddělení a provozu /nutnost operativního řešení úkolů/
  • Přirozenou pečlivost a prozákaznický přístup 
  • Smysl pro týmovou práci

Co od nás získáte?

  • Odpovídající platové ohodnocení
  • Variabilní finanční bonusy
  • Možnost podílet se na rozvoji ryze české firmy
  • Vzdělávací kurzy a školení

Lokalita: Kyjov /JM kraj/

Hledáte zajímavou a dynamickou práci?

Pokud ano, zašlete nám Váš životopis!


Informace o pozici

Společnost
Project Controls, s.r.o.
Adresa
Za Humny 3301/18, Kyjov – Boršov
Požadované vzdělání: Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
Požadované jazyky: Angličtina (Mírně pokročilá)
Plat
Plat: 23 000 – 28 000 Kč / měsíc
Benefity: Bonusy/prémie, Mobilní telefon, Notebook, Flexibilní začátek/konec pracovní doby, Stravenky/příspěvek na stravování, Vzdělávací kurzy, školení, Občerstvení na pracovišti, Možnost občasné práce z domova, Children-friendly office
Zařazeno: Administrativa, Ekonomika a podnikové finance, Prodej a obchod, Asistentka, Referent
Typ pracovního poměru
Typ pracovního poměru: Práce na plný úvazek
Délka pracovního poměru
Délka pracovního poměru: Na dobu neurčitou
Typ smluvního vztahu
Typ smluvního vztahu: pracovní smlouva
Zadavatel: Zaměstnavatel

Pozice je vhodná i pro absolventy.