Skupina Omnicom Media Group je celosvětovým gigantem v oblasti mediálního trhu. V 72 zemích světa pro ni pracuje 9 600 odborníků.

V ČR je prezentována mediálními agenturami PHD, OMD a Attention!Media. Její součástí jsou i týmy zabývající se marketingovým výzkumem a analýzou dat (OMG Research) nebo contentem (FUSE). Díky tomu jsme schopni nabídnout v oblasti marketingové komunikace opravdu vše – od komunikačních plánů a nastavení strategie, přes efektivní nákup médií a PPC kampaně, až po product placement nebo správu sociálních sítí.

A daří se nám to, jsme držiteli několika významných ocenění.

Více o nás na Proudly.cz nebo Omnicommediagroup.cz.

Digital Data Analyst

Co budeš u nás dělat?

Budeš nepostradatelným článkem našeho digitálního oddělení. Planneři naplánují digitální kampaň, specialisté Digital Performance ji zrealizují a ty se postaráš o to, abychom ji správně vyhodnotili a vyúčtovali (budeš zpracovávat data, která jsou podkladem pro měsíční vyúčtování a tzv. postbuy analýzu, a následně koordinovat celý schvalovací proces fakturace). To (koukání do excelu :-) ) zabere skoro dvě třetiny tvého času.

A ten zbytek (celou třetinu!) budeš mít na „hraní“. Budeš spravovat náš plánovací systém a zodpovídat za automatizaci celého plánovacího a vyhodnocovacího procesu. Budeš se podílet na implementaci nových SW a pomáhat našemu IT a Data Science oddělení s jejich projekty. A když ti zbyde trochu času, můžeš ho využít na sledování vývojových trendů měřících metod.

Možná budeš dělat i něco dalšího. Záleží na tvých dosavadních zkušenostech a preferencích a také na tom, kam se bude náš byznys vyvíjet a co nového budeme zkoušet. Nuda to určitě nebude.

Co bys měl/a umět?

Hlavně tě musí bavit čísla a tabulky a musíš jim rozumět. Najít v nich chybu i logiku, dobře je zorganizovat. Chce to pečlivost a přirozenou potřebu odevzdat bezvadný výstup, protože každá chyba vyžaduje hodně času na opravu.

A to všechno samostatně, aniž by tě musel někdo úkolovat a kontrolovat a řešit, jestli se z toho nehroutíš. Nárazově toho může být opravdu hodně, ale termín je termín.

Také se nesmíš bát připomenout kolegovi, že ti nedodal data, která ke své práci potřebuješ. Občas se to stane a musíš si s tím umět poradit.

Praxe z nějaké předchozí analytické nebo reportingové pozice je výhodou, nikoli nutností.

Co za to?

Budeš vidět do mediálního zákulisí a podílet se na projektech pro velké klienty, jejichž výrobky dost možná sám/a používáš.

Hezké a neformální kanceláře, do které to budeš mít z metra jenom minutu. V kuchyňkách si můžeš ohřát jídlo, udělat si kávu, horkou čokoládu anebo třeba toast. Čekají na tebe i vychlazené džusy, nealko pivo a čerstvé ovoce.

Dva týdny celoagenturního volna navíc nad rámec klasické dovolené – takže když státní svátek připadá na čtvrtek, zůstáváme všichni doma i v pátek a užíváme si prodloužený víkend.

Taky vzděláváme, jezdíme na teambuildingy, rozdáváme stravenky, přispíváme na lítačku, platíme soukromé hovory, o notebooku nemluvě. Občas společně posnídáme nebo oslavíme narozeniny. Pro lepší představu o našem firemním životě se podívej na proudly.cz a na náš Facebookový nebo Instagramový profil (hledej OMD Czech i OmnicomMediaGroup.cz – patříme totiž do skupiny OMG / Omnicom Media Group).

Líbíme se ti? Ozvi se nám.


Informace o pozici

Společnost
Omnicom Media Group, s.r.o.
Adresa
Lomnického 1705/9, Praha – Nusle
Požadované vzdělání: Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
Požadované jazyky: Angličtina (Mírně pokročilá)
Benefity: Mobilní telefon, Nadstandardní lékařská péče, Notebook, Flexibilní začátek/konec pracovní doby, Příspěvek na dopravu, Stravenky/příspěvek na stravování, Vzdělávací kurzy, školení, Firemní školka, Občerstvení na pracovišti, Příspěvek na sport/kulturu/volný čas, Firemní akce, 13. plat, Vlastní organizace náplně práce
Zařazeno: Administrativa, Ekonomika a podnikové finance, Marketing, Administrativní pracovník, Finanční analytik, Marketingový analytik, Specialista marketingu, Pracovník back office, Online Marketing
Typ pracovního poměru
Typ pracovního poměru: Práce na plný úvazek
Délka pracovního poměru
Délka pracovního poměru: Na dobu neurčitou
Typ smluvního vztahu
Typ smluvního vztahu: pracovní smlouva
Zadavatel: Zaměstnavatel

Pozice je vhodná i pro absolventy.

Pozice je vhodná i pro OZP, s docházením do firmy. Vhodné i pro: tělesně postižení.