ARDEZ Pharma spol. s r.o. je farmaceutická společnost zabývající se od roku 2004 distribucí a propagací léčiv, zdravotnických prostředků a doplňků stravy v České republice a na Slovensku. www.ardez.cz

Accountant (Účetní) & Back Office Specialist

Do našeho týmu, který zodpovídá za účetnictví, logistiku a administrativní podporu celé společnosti, hledáme dalšího kolegu/kolegyni.

Požadujeme:
ukončené SŠ vzdělání a praxi v účetnictví min. 2 roky
nebo VŠ vzdělání ideálně ekonomického směru i bez praxe
pečlivost, samostatnost, důslednost
anglický jazyk aktivně slovem i písmem
MS Office, pokročilá znalost Excelu a popřípadě Accesu

Nabízíme:
možnost získání nových zkušeností
práci v malém kolektivu soukromé firmy
odpovídající finanční ohodnocení a další benefity

Pracovní náplň:
zpracování účetních dokladů v rámci systému Pohoda
příprava podkladů pro ekonomické analýzy a externí hlášení
komunikace s našimi dodavateli a odběrateli
další administrativní práce dle potřeby


Pokud Vás pozice zaujala a splňujete požadovaná kritéria, pošlete, prosím, Váš strukturovaný životopis včetně fotografie a motivační dopis co nejdříve. Důvěrnost Vašich dokumentů je pro nás samozřejmostí.
Odpovědí na tento inzerát či zasláním Vašeho životopisu a případných dalších osobních materiálů do společnosti Ardez Pharma spol. s r.o. dáváte souhlas ke zpracování a uchování Vašich osobních údajů dle Nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) 2016/679 ze dne 27. dubna 2016 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů a o zrušení směrnice 95/46/ES (obecné nařízení o ochraně osobních údajů). Tento souhlas platí po dobu trvání výběrového řízení na tuto pozici a kdykoliv ho můžete odvolat písemnou formou.


Informace o pozici

Společnost
ARDEZ Pharma, spol. s r.o.
Adresa
Praha – Modřany
Požadované vzdělání: Bakalářské
Požadované jazyky: Angličtina (Pokročilá), Čeština (Výborná)
Benefity: Bonusy/prémie, Mobilní telefon, Notebook, Flexibilní začátek/konec pracovní doby, Příspěvek na dopravu, Dovolená 5 týdnů, Vzdělávací kurzy, školení, Občerstvení na pracovišti, Zdravotní volno/sickdays, Firemní akce
Zařazeno: Administrativa, Ekonomika a podnikové finance, Farmacie, Odborný asistent, Účetní, Finanční účetní
Typ pracovního poměru
Typ pracovního poměru: Práce na plný úvazek
Délka pracovního poměru
Délka pracovního poměru: Na dobu neurčitou
Typ smluvního vztahu
Typ smluvního vztahu: pracovní smlouva, práce na živnostenský list/IČO
Zadavatel: Zaměstnavatel