Společnost LANDMARK PROFIT s.r.o. je součástí holdingu LANDMARK HOLDING a.s. a specializuje se na oblast mezd, revize pracovněprávní dokumentace, pracovních procesů a personalistiky.

Asistent oddělení realizací

Do našeho týmu nyní hledáme spolehlivého a milého kolegu či kolegyni na pozici asistent oddělení realizací, který/á se bude podílet na zpracování podkladů těchto auditů.

Náplň práce:

  • příprava podkladů na audity
  • zpracování dokumentů od auditorů (zejména v excelu)
  • e-mailová a telefonická komunikace se zaměstnanci mzdových účtáren a personálních oddělení klientů
  • příprava obchodních smluv, objednávek a plných mocí na schůzky pro jednatele/obchodníky, evidence veškerých podepsaných smluv atd.
  • zakládání, skenování do optického archivu a zapisování do evidence

Požadujeme:

  • týmovost, pozitivní přístup, zdravou asertivitu, úsměv na tváři
  • minimálně SŠ vzdělání s maturitou (ekonomického směru výhodou)
  • aktivní znalost práce na PC – především Excel, Outlook, internet
  • zkušenosti s obdobnou pracovní náplní výhodou (pracovní smlouvy, příprava mezd)
  • řidičský průkaz sk. B výhodou
  • pečlivost, zodpovědnost, samostatnost
  • zájem se v daném oboru nadále vzdělávat


Nabízíme:

  • dlouhodobou spolupráci
  • možnost podílet se na prestiži ambiciózní a dynamicky se rozvíjející české společnosti
  • perspektivní práci, příjemné pracovní prostředí a přátelský kolektiv
  • možnost karierního růstu, prostor pro osobní rozvoj - máme možnost interních i externích školení
  • Multisport kartu (sportovní či relaxační aktivity)
  • nástup možný ihned

Pokud Vás tato nabídka zaujala, zasílejte své životopisy a motivační dopis.


Těšíme se na Vaší odpověď a případnou spolupráci.


Informace o pozici

Společnost
LANDMARK HOLDING a.s.
Adresa
U háje 507/26, Praha – Braník
Požadované vzdělání: Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
Benefity: Bonusy/prémie, Mobilní telefon, Notebook, Příspěvek na sport/kulturu/volný čas, Firemní akce, Vlastní organizace náplně práce
Zařazeno: Administrativa, Personalistika a HR, Ekonomika a podnikové finance, Odborný asistent, Administrativní pracovník, Finanční specialista, Asistentka, Specialista pro odměňování a benefity
Typ pracovního poměru
Typ pracovního poměru: Práce na plný úvazek
Délka pracovního poměru
Délka pracovního poměru: Na dobu neurčitou
Typ smluvního vztahu
Typ smluvního vztahu: pracovní smlouva, práce na živnostenský list/IČO
Zadavatel: Zaměstnavatel