Pracovník týmu aplikační podpory (Junior/Senior – více otevřených pozic)
Jsme nová IT technologická společnost orientovaná na služby. Našimi hodnotami jsou rychlost, pružnost, kvalita, otevřenost a služba zákazníkovi. Podle toho se chováme k našim zákazníkům i k sobě navzájem. Snažíme se dělat IT jinak. Společně. Slušné chování, respekt a týmová práce jsou pro nás důležité hodnoty. Musí být důležité i pro zájemce o tuto práci.

Máte zkušenosti s produkty společnosti Microsoft, serverové, infrastrukturní, databázové a aplikační prostředí? Víte co znamená např. SQL Server, ActiveDirectory, SharePoint, Echange Server? Umíte „troubleshooting“? Samostatné řešení problémů, kooperace v týmu, komunikace se zákazníkem?

Staňte se členem týmu aplikační podpory v naší společnosti, v pobočce v Praze. Máme zajímavé projekty ve veřejném i soukromé sektoru a děláme je rádi. Budete muset projevit samostatnost a tvořivost. Ale o to přeci jde, ne? Přidejte se do týmu našich profesionálů a učte se od těch nejlepších! Hledáme kandidáty pro více pozic pracovníků aplikační podpory a to jak v úrovni zkušených specialistů, tak i v úrovni junior specialista aplikační podpory.

Hledáme kandidáty na podporu prostředí rozsáhlého informačního systému. Více informací o nás na www.beafuture.com

Hlavní požadavky na uchazeče:

  • Orientace v serverových operačních systémech Microsoft (Windows)
  • Orientace v serverových Microsoft aplikacích (SQL, Exchange, SharePoint)
  • Orientace a základní znalost při tvorbě a používání skriptů (PowerShell)
  • Orientace a základní znalost při administraci a konfiguraci Microsoft prostředí (správa ActiveDirectory, IIS, DNS, DFS apod.)
  • Povědomí o metodice ITIL, řízení IT služeb, ServiceDesk, IT Operation apod.
  • Selský rozum
  • Samostatnost
  • Pozitivní vztah k moderním technologiím
  • Pečlivost a důslednost v zajišťovaných činnostech
  • Proaktivní přístup, zvídavost, smysl pro objevování a řešení problémů
  • Tvůrčí přístup a dobré nápady
  • Přizpůsobivost (flexibilita) a schopnost učit se nové věci
  • Výborná komunikace s lidmi a schopnost týmové práce
  • Zvládání zátěže
  • Přizpůsobivost v režimu práce - pohotovosti s příplatkem

Náplň práce:

  • Samostatné řešení nahlášených incidentů od zákazníka
  • Analýza logových souborů provozovaných aplikací
  • Poskytování pravidelných činností, preventivní aktivity
  • Administrace a konfigurace prostředí
  • Spolupráce na řešení dlouhodobých požadavků a změn
  • Komunikace se zákazníky, práce v prostředí zákazníka

Nabízíme:

  • Práci na zajímavých projektech, kde uvidíte výsledky
  • Využívání nejmodernějších technologií a aplikací
  • 5 týdnů dovolené
  • Výše platu dle zkušeností a toho co předvedete

Typ pracovního vztahu: práce na plný úvazek

Předpokládaný nástup: ihned nebo dle dohody


Jako Vaši odpověď nám prosím pošlete tyto dokumenty:

  • Životopis, kam kromě obvyklých údajů napište konkrétní projekty, které jste již řešili.
  • Stručný motivační dopis/email, ve kterém se pokuste popsat
  • Co Vás na naší poptávce zaujalo
  • Na co byste se v nové práci nejvíc těšil/a?
  • Co byste se potřeboval/a naučit?
  • Kam byste se chtěl za dva roky práce u nás rozvinout?

Informace o pozici

Společnost
Be a Future s.r.o.
Adresa
Generála Píky 1456/16, Praha – Dejvice
Požadované vzdělání: Bakalářské
Požadované jazyky: Čeština (Výborná), Angličtina (Středně pokročilá)
Zařazeno: IS/IT: Správa systémů a HW, IS/IT: Vývoj aplikací a systémů, Správce operačních systémů a sítí, Správce aplikačního SW, Support IS
Typ pracovního poměru
Typ pracovního poměru: Práce na plný úvazek, práce na zkrácený úvazek
Délka pracovního poměru
Délka pracovního poměru: Na dobu neurčitou
Typ smluvního vztahu
Typ smluvního vztahu: pracovní smlouva
Zadavatel: Zaměstnavatel

Pozice je vhodná i pro absolventy.

Pozice je vhodná i pro OZP, s docházením do firmy. Vhodné i pro: tělesně postižení.


Be a Future s.r.o., Petr Šindelář
Máte šanci! Na tuto nabídku zatím odpověděli méně než 4 lidé.