Jsme IQVIA (dříve QuintilesIMS), americká nadnárodní společnost působící ve vice než 100 zemích světa, s přibližně 50 000 zaměstnanci celosvětově a 200 zaměstnanci v České republice. Jsme leaderem v oblasti outsourcovaného řešení pro farmaceutické společnosti.

Čemu se věnujeme?
Působíme výhradně v oblasti farmacie, našimi klienty jsou farmaceutické společnosti napříč celým odvětvím. Portfolio naší společnosti je velmi rozsáhlé a komplexní, velkou výhodou je, že služby se navzájem doplňují a propojují. Základní stavební součástí jsou naše data a databáze, včetně různých druhů reportů, analýz a forecastů. Druhý pilíř tvoří oddělení technologií, které poskytuje řešení pro farmaceutický trh po stránce CRM, business intelligence a marketingu. Významným třetím pilířem je oddělení consultingu, které umí propojit všechny naše zdroje a navrhnout našim klientům komplexní řešení připravené na míru.

CLIENT SERVICE PARTNER

Main responsibilities:

  • Ensuring the delivery of high-quality service to the Client;
  • Capitalize on opportunities to improve customer experience;
  • Deliver reports on contractual SLA and performance;
  • Conduct regularly scheduled service reviews;
  • Own the escalation and issue management process;
  • Act as a trusted advisor, managing expectations and resolving conflict;
  • Maintain and drive continuous improvement.

Requirements:

  • Customer oriented;
  • Excellent customer service skills;
  • Good verbal and written communication skills;
  • Fluent in English, Czech/Slovak;
  • Working knowledge of MS Office (Outlook, Excel, PowerPoint);
  • Good understanding of IT systems and knowledge of cloud technologies;
  • Excellent organizational skills;
  • Problem-solving skills, ability to organize and prioritize tasks;
  • Analytical skills, SQL, SOQL and MS Access knowledge will be an advantage;
  • SFDC knowledge and experience will be an advantage.
  • Project management and business analysis skills will be an advantage.

Sounds promising to you? Let us know and we will initiate your very first steps with IQVIA soon! If you do not consider the position to be appealing to you, we do have other positions to offer – check them out now!

We know that meaningful results require not only the right approach but also the right people. Regardless of your role, we invite you to reimagine healthcare with us. You will have the opportunity to play an important part in helping our clients drive healthcare forward and ultimately improve human health outcomes. Whatever your career goals, we are here to ensure you get there! We invite you to join IQVIA™


Informace o pozici

Společnost
IQVIA Technology Solutions s.r.o.
Adresa
Pernerova 691/42, Praha – Karlín
Požadované vzdělání: Vyšší odborné
Požadované jazyky: Angličtina (Pokročilá)
Benefity: Bonusy/prémie, Mobilní telefon, Notebook, Příspěvek na penzijní/životní připojištění, Flexibilní začátek/konec pracovní doby, Stravenky/příspěvek na stravování, Dovolená 5 týdnů, Vzdělávací kurzy, školení, Kafetérie, Občerstvení na pracovišti, Zdravotní volno/sickdays, Možnost občasné práce z domova, Firemní akce
Zařazeno: IS/IT: Konzultace, analýzy a projektové řízení, Zákaznický servis, Farmacie
Typ pracovního poměru
Typ pracovního poměru: Práce na plný úvazek
Typ smluvního vztahu
Typ smluvního vztahu: pracovní smlouva
Zadavatel: Zaměstnavatel

Pozice je vhodná i pro absolventy.