Firma Apleona HSG s.r.o. patří do skupiny APLEONA GROUP, která je jedna z největších německých poskytovatelů služeb Facility Managementu a technologických dodávek.

Naše společnost právě hledá vhodné kandidáty na nově otevřenou pozici

Invoicing Support Service

Co Vás u nás čeká?

  • práce pro zavedenou mezinárodní společnost, která nabízí zázemí a dlouhodobou spolupráci.
  • tým fajn kolegů, ať už na konkrétním objektu nebo centrále
  • možnost zaučení, různá školení či doplnění chybějících osvědčení
  • při úspěšné spolupráci další zaměstnanecké benefity jako stravenky
  • nadstandardní finanční ohodnocení

Budete se starat o:

  • Práce na straně klienta
  • Zpracování a koordinace příchozích a vydaných faktur v SAP
  • Příprava reportů nevyřízených a čekajících faktur napříč všemi odděleními na týdenní bázi
  • Zpracování služebních cest a vyúčtování interních zaměstnanců dle pokynů klienta
  • Příprava dohadných položek
  • Správa a aktualizace inventáře IT zařízení
  • SAP administrace

Pokud Vás naše nabídka zaujala a máte následující zkušenosti, těšíme se až Vás poznáme:-)

  • SŠ vzdělání
  • pečlivý přístup k práci
  • zaměření na čísla
  • AJ dorozumění je podmínkou
  • obecné znalosti MS Office,
  • SAP výhodou

Těšíme se na viděnou u nás.

Apleona tým


Informace o pozici

Společnost
Apleona HSG s.r.o.
Address
Za Strahovem 431/19, Praha – Břevnov
Required education: Secondary education or professional training with a school-leaving exam
Required languages: English (Intermediate)
Benefits: Notebook, Meal tickets / catering allowance, Educational courses, training, Refreshments on workplace
Listed in: Administration, Administration, Invoice clerk, Back office worker
Employment form
Employment form: Full-time work
Employment contract
Employment contract: employment contract
Employer type: Employer

Also suitable for graduates.


Apleona HSG s.r.o., Eva Jiruše