vyhlašuje výběrové řízení na pozici

Supervizor Service Desk

Supervizor Service Desk

v oddělení provozu kancelářských technologií

Oddělení PKT (provoz kancelářských technologií) jako součást střediska MIS (manažerské informační systémy) odpovídá za poskytování podpory koncovým uživatelům v oblastech kancelářské výpočetní techniky, tiskového prostředí, AV techniky a mobilních zařízení.

Co budete u nás dělat:

  • Přijímat, třídit a řídit řešení požadavků Servis Desk a také sledovat monitorování systému zóny MIS.
  • Koordinovat tým techniků a administrátorů pracoviště Service Desk, kontrolovat aby realizace požadavků byla vyřízena včas a kvalitně.
  • Uzavírat a vyhodnocovat požadavky, zpracovávat reporting.
  • Pravidelně monitorovat efektivnost procesů Service Desk.
  • Pracovat s kancelářskými aplikace MS Office (Word, Excel, Outlook).

Co požadujeme pro tuto pozici:

  • Minimálně úplné SŠ vzdělání.
  • Pokročilou uživatelskou znalost OS Windows 7 a výše, MS Office, základní znalost iOS a Android výhodou.
  • Základní orientaci v IT prostředí výhodou.
  • AJ min. na úrovni A1 (dle CEFR).
  • Komunikativní schopnosti, schopnost rychlé reakce a práce pod tlakem.
  • Organizační schopnosti, týmová spolupráce, flexibilita, a spolehlivost.

Co u nás získáte:

  • Moderní pracovní prostředí, skvělý pracovní kolektiv.
  • Rozvoj po odborné i osobnostní stránce.
  • Mzdové podmínky odpovídající náročnosti práce a Vašemu přínosu.
  • Systém péče o zaměstnance zahrnující řadu zaměstnaneckých výhod.

Slovo šéfa:

Do našeho týmu hledáme posilu, která bude rychle a organizovaně reagovat na požadavky zaslané přes Service Desk. Dobře se zorientuje v „zakázce“, perfektně zkoordinuje tým, výřečně zjistí případné informace, které budou potřebné pro předání kolegům, zodpovědným za řešení požadavku. To vše s lehkostí a ochotou, tak jak to u nás v týmu děláme.

Nástup: 1. 9. 2019 případně dohodou

Máte-li chuť a energii se k našemu týmu připojit, zašlete nám prosím svůj životopis a motivační dopis v češtině.

Pro bližší informace a dotazy kontaktujte: Ing. O. Krabce, Tel.: 220 372 395


Informace o pozici

Společnost
Řízení letového provozu České republiky, státní podnik (ŘLP ČR, s.p.)
Adresa
Navigační 787, Jeneč
Požadované vzdělání: Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
Požadované jazyky: Angličtina (Mírně pokročilá)
Benefity: Příspěvek na dovolenou, Příspěvek na penzijní/životní připojištění, Stravenky/příspěvek na stravování, Dovolená 5 týdnů, Firemní rekreační zařízení, Vzdělávací kurzy, školení, Závodní stravování, Příspěvek na sport/kulturu/volný čas, Zdravotní volno/sickdays, Firemní akce, 13. plat
Zařazeno: IS/IT: Konzultace, analýzy a projektové řízení, IT konzultant
Typ pracovního poměru
Typ pracovního poměru: Práce na plný úvazek
Typ smluvního vztahu
Typ smluvního vztahu: pracovní smlouva
Zadavatel: Zaměstnavatel

Pozice je vhodná i pro absolventy.


Máte šanci! Na tuto nabídku zatím odpověděli méně než 4 lidé.