Úzce se specializujeme na směnu měn, zahraniční platby a zajišťovací obchody pro klienty z řad firem a institucí. Díky maximální efektivitě při poskytování našich služeb můžeme našim klientům nabídnout lepší devizové kurzy a výrazné úspory při realizaci zahraničních plateb. Další výhody, které naši klienti oceňují, jsou rychlost poskytování našich služeb a především spolehlivost spolu s maximálním zabezpečením.
Máme za sebou více než 20 let zkušeností s poskytováním finančních služeb na trzích v ČR, na Slovensku, v Polsku, v Maďarsku, v Rumunsku, v Německu a ve Francii.

Back Office - správa interních platebních účtů

Náplň práce

Hlavní náplní Vaší práce bude správa interních platebních účtů klientů Společnosti.

  • Zpracování bankovních výpisů
  • Správa došlých plateb
  • Evidence přeplatků, nedoplatků, vrácených plateb
  • Komunikace s klienty a bankami
  • Spolupráce s ostatními útvary

Nabídneme Vám

  • Pracovní poměr na dobu určitou (1 rok) s možností prodloužení na dobu neurčitou
  • Stabilní zaměstnání v příjemném a moderním prostředí
  • Nekorporátní přístup - otevřená a přátelská komunikace
  • Motivující systém odměňování s transparentními pravidly
  • Zajímavý balíček zaměstnaneckých benefitů – stravenky, 5 týdnů dovolené, 5 dní zdravotního volna (sick days), příspěvek na penzijní připojištění, příspěvek na volnočasové aktivity (MultiSport), výhodný telefonní tarif, školení, firemní akce,…

Požadujeme

  • Středoškolské vzdělání s maturitou
  • Znalost práce na PC
  • Komunikativnost, zodpovědnost, pečlivost, samostatnost
  • Znalost anglického jazyka na komunikativní úrovni
  • Znalost programu Helios Orange výhodou (nikoliv podmínkou)

Tato pozice je vhodná také pro absolventy.


Informace o pozici

Společnost
AKCENTA CZ a.s.
Adresa
Nerudova 1361/31, Hradec Králové – Pražské Předměstí
Požadované vzdělání: Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
Požadované jazyky: Angličtina (Mírně pokročilá)
Benefity: Bonusy/prémie, Příspěvek na penzijní/životní připojištění, Stravenky/příspěvek na stravování, Dovolená 5 týdnů, Vzdělávací kurzy, školení, Příspěvek na sport/kulturu/volný čas, Zdravotní volno/sickdays, Firemní akce
Zařazeno: Administrativa, Bankovnictví a finanční služby, Administrativní pracovník, Vkládání dat do počítače, Pracovník back office
Typ pracovního poměru
Typ pracovního poměru: Práce na plný úvazek
Délka pracovního poměru
Délka pracovního poměru: Na dobu určitou
Typ smluvního vztahu
Typ smluvního vztahu: pracovní smlouva
Zadavatel: Zaměstnavatel

Pozice je vhodná i pro absolventy.