Jsme česká firma s devatenáctiletou tradicí ve výrobě a obchodu s pevně ukotvenými firemními hodnotami. Specializujeme se na unikátní produkci heraldických symbolů, znaků a praporů pro obce, města a hasiče a na prezentaci firem prostřednictvím vlajek, stožárů, odznaků a dalších propagačních produktů. V naší firmě se snoubí na jedné straně návaznost na tradiční umělecko-řemeslné výrobní postupy s nejmodernějšími metodami na straně druhé, díky čemuž u nás vedle sebe mohou vznikat umělecky zpracované kusové originály ručně zhotovovaných vyšívaných praporů pro obce, města, hasičské sbory, armádu i církve s životností až dvě stě let, i velkoobjemové série tištěných reklamních vlajek na automatických strojích pro každodenní propagaci automobilek, čerpacích stanic a nákupních center na vlajkových stožárech. Naše práce tak má blízko ke grafice, reklamě a produktovému značení. Pracujeme převážně pro české a slovenské zákazníky, ale dodáváme i do Německa, Rakouska, USA a dalších zemí. Svou práci máme rádi, umíme ji, jsme na ni hrdí a naši zákazníci to oceňují, což dokládá i naše každoroční zvyšování obratu i naše kontinuální pronikání na zahraniční trhy.

Hledáme vitálního člověka s energií a nabízíme smysluplnou práci, která umí naplnit radostí. U nás můžete být součástí týmu, který nabízí vlastní originální české produkty s tradicí, smyslem, hodnotu a užitnou krásou. Pojďte se přidat k nám.

Expedient/ka e-shopu a asistentka/ka v kamenné prodejně

Co vás čeká:

  • prodej a výdej zboží v kamenné prodejně firmy na ulici Chaloupkova 1 v Brně – Králově Poli včetně poskytování základních informací o produktech, fakturace e-shopových objednávek a zakázek, vystavování prodejních dokladů, práce s platebním terminálem a pokladnou,
  • příprava našich e-shopových produktů pro expedici (administrace objednávky v našem systému, vyskladnění, zabalení, odeslání, fakturace) a zápis údajů do online systémů dopravců (DPD, PPL, Česká pošta, Uloženka, Zásilkovna, Toptrans), příležitostné zpětné naskladňování vrácených zásilek,
  • práce s firemním systémem Altus Vario (na bázi Excelu) a systémem evidence zboží (sklad),
  • kontrola množství skladových položek a včasné doobjednávání (ve spolupráci s oddělením výroby a nákupu),
  • kontrola kvality a množství, ukládání do vymezených skladových pozic, udržování pořádku,
  • nebudete se nudit a Vaše práce bude rozmanitá - budete pracovat v kancelářích v sídle firmy s dílčími návštěvami skladu a dílen,
  • budete v kontaktu i s našimi zákazníky (výdej produktů e-shopu a prodej v kamenné prodejně v rozsahu cca 10-15 zákazníků denně), stejně jako s některými našimi dodavateli,
  • budete se podílet na správě e-shopové nabídky a vývoji nových produktů,
  • budeme si vážit vašich nápadů a poznatků, co se má zlepšit, abychom naši práci dělali ještě zase o něco lépe,
  • po technické stránce vám budou připraveni pomoci kolegové z obchodního, výrobního a marketingového oddělení.

Co očekáváme:

  • zkušenost s prací v e-shopu nebo přípravě zboží pro expedici a výdej, ve skladu se skladovým systémem, v prodeji, při fakturaci, v zákaznické podpoře,
  • rozumnou dávku fyzické síly pro manipulaci s balíčky a krabicemi (spoluodpovědnost za pořádek ve skladech 150 m2 s policemi, regály a stojany do 250 cm výšky, běžná manipulace 1-3 kg, občasná do 15 kg), denní výdej a příjem cca 15 - 20 balíků,
  • systémový přístup, schopnost udržovat pořádek,
  • předvídavost, samostatnost, inteligenci a zdravý rozum,
  • příjemné vystupování a ochotu,
  • znalost speciálních programů nepožadujeme, stačí nám klasická uživatelská znalost MS Office (běžná počítačová gramotnost), vše ostatní Vás naučíme, je však třeba bystrost a učenlivost,
  • řidičský průkaz skupiny B (aktivní zkušený řidič/ka).

Co dalšího pro vás máme připraveno:

  • kompletní zaškolení do našich produktů a služeb,
  • zaškolení do práce s naším informačním systémem (Altus Vario) a jeho moduly (Zakázky, Sklad, Fakturace) a expedičním rozhraním e-shopu včetně systémů dopravců,
  • fixní část mzdy + osobní ohodnocení + mimořádné bonusy,
  • vzdělávací kurzy a školení pro Váš rozvoj,
  • firemní akce a teambuildingy,
  • služební telefon a notebook je standardem k Vaší práci,
  • možnost využití osobního automobilu k plnění pracovních úkolů, jako osobní odměna i pro soukromé účely.

Napište nám!

Pošlete nám přes odpovědní tlačítko níže svůj životopis, aktuální fotografii a průvodní e-mail, kde nám napište, proč byste chtěli pracovat právě u nás, co je Vaší motivací a kdy můžete nastoupit.


Informace o pozici

Společnost
ALERION s.r.o.
Adresa
Chaloupkova 2993/1, Brno – Královo Pole
Požadované vzdělání: Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
Plat
Plat: 21 000 – 30 000 Kč / měsíc
Benefity: Bonusy/prémie, Auto i pro soukromé účely, Provize z prodeje, Mobilní telefon, Sleva na firemní výrobky/služby, Notebook, Stravenky/příspěvek na stravování, Ubytování/příspěvek na ubytování, Vzdělávací kurzy, školení, Závodní stravování, Kafetérie, Občerstvení na pracovišti, Příspěvek na vzdělání, Zdravotní volno/sickdays, Možnost občasné práce z domova, Firemní akce, Možnost si napracovat hodiny, Vlastní organizace náplně práce, Profesní/osobní kouč, Individuální rozpočet na osobnostní růst, Vyhrazený čas na inovace
Zařazeno: Administrativa, Média, reklama a PR, Prodej a obchod, Asistentka, Fakturantka, Obchodní asistent, Asistent v médiích, reklamě, PR, Office Manager, Pokladní
Typ pracovního poměru
Typ pracovního poměru: Práce na plný úvazek
Délka pracovního poměru
Délka pracovního poměru: Na dobu neurčitou
Typ smluvního vztahu
Typ smluvního vztahu: pracovní smlouva
Zadavatel: Zaměstnavatel

Pozice je vhodná i pro absolventy.