Poradenská skupina SAMAK hledá kandidáta/- tku na pozici

RECEPČNÍ/ASISTENT(KA) BACK OFFICE

Náplň práce:

  • Organizace chodu recepce a zasedacích místností
  • Administrativní podpora advokátů a koncipientů, příp. i daňových poradců
  • Vyřizování telefonátů, odeslané a doručené pošty, obsluha datových schránek
  • Organizování klientských a interních schůzek
  • Úprava wordových dokumentů (smlouvy, právní dokumenty, nabídky apod.) a správa vzorových dokumentů

Požadujeme:

  • Min. středoškolské vzdělání
  • Vhodné pro absolventy
  • Vynikající znalost práce s MS Office
  • Výbornou znalost českého jazyka
  • Angličtina na středně pokročilé úrovni
  • Spolehlivost, pečlivost a zodpovědnost
  • Komunikativní a asertivní typ s organizačními schopnostmi

Nabízíme:

  • Práci na hlavní pracovní poměr v centru Prahy
  • Nástup možný od září anebo IHNED
  • Odpovídající finanční ohodnocení
  • Firemní benefity - stravenky ve výši 100 Kč / den ( plně hrazené zaměstnavatelem), bonus za loajalitu - finanční odměna za loajalitu, zvyšující se počet dní dovolené, sick days, firemní teambuildingy
  • Přátelský kolektiv stabilní poradenské skupiny

Odměna:

  • odměna ve výši 22.000 – 26.000 Kč hrubého/měsíc

Informace o pozici

Společnost
SAMAK services s.r.o.
Adresa
Purkyňova 74/2, Praha – Nové Město
Požadované vzdělání: Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
Požadované jazyky: Čeština (Výborná), Angličtina (Středně pokročilá)
Plat
Plat: 22 000 – 26 000 Kč / měsíc
Benefity: Bonusy/prémie, Stravenky/příspěvek na stravování, Občerstvení na pracovišti, Firemní akce
Zařazeno: Administrativa, Právní služby
Typ pracovního poměru
Typ pracovního poměru: Práce na plný úvazek
Délka pracovního poměru
Délka pracovního poměru: Na dobu neurčitou
Typ smluvního vztahu
Typ smluvního vztahu: pracovní smlouva
Zadavatel: Zaměstnavatel

Pozice je vhodná i pro absolventy.

Pozice je vhodná i pro OZP, s docházením do firmy. Vhodné i pro: ostatní.