Hledáme manažera pro realizaci projektu řízení a správy podpůrných činností. Produkt bude určen praktickým lékařům a specialistům v okolí našich lůžkových zdravotnických zařízení. Cílem projektu je zajištění servisu praktickým lékařům, mimo medicínskou oblast, s cílem zvyšovat jejich efektivitu a propojení s nemocnicemi.

Požadujeme:

- VŠ vzdělání technického či ekonomického směru
- Prokazatelné zkušenosti s vedením projektů, výhodou v oblasti zdravotnictví či farmacie
- Komunikační a prezentační dovednosti
- Systematičnost, zodpovědnost, samostatnost a spolehlivost
- Odolnost vůči stresu
- Vstřícné jednání a vystupování
- Řidičský průkaz sk. B

Náplň práce:

- Řízení projektu „Comunitas medici“ ve všech jeho fázích - inicializace, plánování, realizace, monitoring a reporting
- Spolupráce napříč zdravotnickými zařízeními v rámci Skupiny AGEL
- Monitorování a řízení rizik projektu
- Řízení a kontrola kompletní dokumentace k projektu

Nabízíme:

- Zázemí silné a dynamicky se rozvíjející společnosti
- Práci v přátelském kolektivu
- Propracovaný systém firemních benefitů (5 týdnů dovolené, stravenky, karta multisport, příspěvky na penzijní a životní pojištění a další)
- Mobil a notebook
- Nástup je možný ihned


Informace o pozici

Společnost
AGEL a.s.
Adresa
Olomouc
Ostrava – Vítkovice
Praha – Nusle
Prostějov
Požadované vzdělání: Vysokoškolské / univerzitní
Zařazeno: Ekonomika a podnikové finance, Vrcholový management, Zdravotnictví a sociální péče
Typ pracovního poměru
Typ pracovního poměru: Práce na plný úvazek
Typ smluvního vztahu
Typ smluvního vztahu: pracovní smlouva
Zadavatel: Zaměstnavatel