Husqvarna Česko s.r.o. je dceřinnou společností Husqvarna AB, sídlící ve Švédsku. Jsme přední světový výrobce a distributor lesní a zahradní techniky.

Pro doplnění našeho úspěšného týmu nyní hledáme v ČR vhodné kandidáty na pozici

Office Administration Manager (možno i zkrácený úvazek)

Do našeho malého týmu hledáme příjemnou a usměvavou kolegyni či kolegu, kteří mají rádi práci s lidmi. Za to nabízíme práci v menším ,vstřícném týmu nadnárodní společnosti s velmi dobrými pracovními vztahy.

Co vás čeká:

Pracovní úvazek po dohodě s Vámi 30 nebo 40 hod. týdně. Práce je též vhodná pro čerstvé absolventy.

Pracovní náplň:

  • zodpovědnost za chod recepce společnosti Husqvarna (výkon práce na recepci)
  • administrativní podpora vedení společnosti, zápisy z jednání, každodenní komunikace s kolegy a dodavateli
  • zajišťování nákupu potřebného vybavení (kancelářské potřeby, občerstvení apod.)
  • agenda spojená se správou smluv, obsluha datové schránky
  • evidence, třídění a odesílání firemní korespondence, zajišťování kurýrních služeb
  • odpovědnost za správu a provoz vozového parku
  • odpovědnost za nákup, reklamace a správu drobného majetku
  • péče o návštěvy, příprava zasedacích místností
  • zařizování ubytování, letenek pro zaměstnance
  • občasné pochůzky mimo kancelář např. pošta
  • administrace spojená s GDPR

Jaké znalosti a dovednosti byste měli mít :

  • SŠ vzdělání s maturitou
  • dobrou znalost PC programu word a excel
  • znalost Aj na úrovni schopnosti občasné komunikace

Co vám můžeme nabídnout :

  • Na pobočce pracuje cca 25 zaměstnanců
  • Místo výkonu práce: Praha 4 Chodov
  • Pracovní doba: ideálně po-čt 8 - 17 a v pátek do 14.30, ale je možné upravit dle vašich představ a v závislosti na dohodnutém úvazku
  • Program péče o zaměstnance (nápojový režim - voda,káva, čaj, denně ovoce, stravenky.....
  • Po roce pracovního poměru 5 týdnů dovolené
  • Nástup: co nejdříve, nejpozději od 17.9. 2019

Své životopisy spolu s motivačním dopisem nám prosím zasílejte prostřednictvím odpovědního formuláře. Všem uchazečům v průběhu výběrového řízení odpovíme . Výběrové řízení bude aktivní po dobu uveřejnění inzerátu. Prvotní výběr provádíme na základě životopisu a na základě Vámi zpracovaného motivačního dopisu, ve kterém nám prosím odpovězte na níže uvedené otázky. Za Vaše odpovědi předem děkujeme. Personalista Blanka Horáková
1.) Co Vás nejvíce oslovilo na našem inzerátu?
2.) Jednou z požadovaných vlastností na tuto pozici je komunikativnost. Čím je Vám tato osobní vlastnost blízká?
3.) Kde se nejvíce projevuje Vaše pečlivost?


Informace o pozici

Společnost
Husqvarna Česko s.r.o.
Adresa
Türkova 2319/5b, Praha – Chodov
Požadované vzdělání: Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
Požadované jazyky: Angličtina (Mírně pokročilá)
Benefity: Bonusy/prémie, Sleva na firemní výrobky/služby, Stravenky/příspěvek na stravování, Dovolená 5 týdnů, Občerstvení na pracovišti, Zdravotní volno/sickdays, Firemní akce, 13. plat, Individuální rozvržení pracovní doby, Možnost si napracovat hodiny, Children-friendly office
Zařazeno: Administrativa, Asistentka
Typ pracovního poměru
Typ pracovního poměru: Práce na plný úvazek, práce na zkrácený úvazek
Délka pracovního poměru
Délka pracovního poměru: Na dobu určitou
Typ smluvního vztahu
Typ smluvního vztahu: pracovní smlouva
Zadavatel: Zaměstnavatel

Pozice je vhodná i pro absolventy.