Konzultant DOMUS.

Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti

Hledáme kolegu / kolegyni do našeho týmu konzultantů, analytiků informačního systému DOMUS.
Tvým úkolem bude zajistit dobrou znalost a uživatelskou spokojenost našich zákazníků s informačním systémem DOMUS, který je určen pro správu bytového fondu.

Výkon práce budeš mít zejména u našich zákazníků v Čechách, ale pravidelně budeš komunikovat s kolegy z Bratislavy, kteří Ti poskytnou zázemí a podporu.
Budeš hodně cestovat a navštěvovat klienty, zároveň můžeš hodně agendy vyřídit i z pohodlí svého domova.
Pokud máš praxi alespoň v jedné oblasti ekonomické agendy: účetnictví, mzdy, faktury, leasing, správa bytů nebo máš předchozí konzultační zkušenosti a chceš se stát vyhledávaným odborníkem, kontaktuj nás.

Co Tě čeká:
- Cestování (nabízíme Ti hodně cestování k zákazníkům a neustálé zdokonalování systému na základě měnící se legislativy a požadavků našich klientů)
- Vzdělávání se (budeš profesionál, na kterého se budou lidé obracet se žádostí o radu, či konzultaci, a proto bude k Tvé práci neoddělitelně patřit permanentní vzdělávání se)


Základní složka mzdy (brutto) a další odměny
od 40 000 KČ


Zaměstnanecké výhody, benefity
Nabízíme:
• Neformální pracovní prostředí, otevřenou komunikaci
• Home office
• Možnost odborného růstu
• Výbornou týmovou spolupráci a individuální kompetence
• 5 týdnů dovolené
• Flexibilní pracovní dobu
• Stravenky
• Multisport kartu
• Sick days 3 dny
• Pracovní výročí
• Mobil pro soukromé účely
• Referral bonus
• Notebook
• Služební auto pro soukromé účely


Požadavky na zaměstnance
Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním
středoškolské s maturitou
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
student vysoké školy
vysokoškolské I. stupně


Jazykové znalosti
Český jazyk - Expert (C2)


Řidičský průkaz
B


Pozice je vhodná pro absolventa
Ano


Osobnostní předpoklady a dovednosti
- Ochota cestovat - až 75% pracovního fondu budeš na cestách a u zákazníků
- Analytické myšlení - prozákaznická orientace
- Dovednosti v komunikaci (písemný a slovní projev)
- Odpovědnost, samostatnost a smysl pro humor


Informace o pozici

Společnost
ANASOFT s.r.o.
Adresa
Hlavní město Praha
Požadované vzdělání: Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
Požadované jazyky: Čeština (Výborná)
Plat
Plat: 40 000 – 50 000 Kč / měsíc
Benefity: Auto i pro soukromé účely, Mobilní telefon, Notebook, Stravenky/příspěvek na stravování, Vzdělávací kurzy, školení, Příspěvek na sport/kulturu/volný čas, Možnost občasné práce z domova, Individuální rozvržení pracovní doby, Vlastní organizace náplně práce
Zařazeno: Ekonomika a podnikové finance, IS/IT: Konzultace, analýzy a projektové řízení, IS/IT: Správa systémů a HW, IT konzultant, Účetní, Hlavní účetní, Konzultant, Specialista ERP
Typ pracovního poměru
Typ pracovního poměru: Práce na plný úvazek
Délka pracovního poměru
Délka pracovního poměru: Na dobu určitou
Typ smluvního vztahu
Typ smluvního vztahu: pracovní smlouva, práce na živnostenský list/IČO
Zadavatel: Zaměstnavatel

ANASOFT s.r.o.
+421 232 234 111