AGC Building & Industrial, přední evropský výrobce plochého skla.

Divize AGC Building & Industrial, součást společnosti AGC Glass Company, vyrábí, zpracovává a distribuuje ploché sklo pro stavební průmysl, solární průmysl a pro aplikace založené na špičkových technologiích.
Náš společný cíl je shrnut ve firemní vizi: „Sklo vytváří emoce tím, že propojuje lidi s jejich prostředím“.

Nechceme jen zaměstnance, chceme partnera, kolegu a někoho, kdo vidí smysl v tom, v čem ho vidíme my : Otevřeně komunikovat, neustále tvořit a díky tomu se společně rozvíjet!
Hledáme nového kolegu / kolegyni do našeho týmu na pracovní pozici:

odborný pracovník ekonomického a personálního úseku

Společnost AGC Processing Teplice a.s., člen AGC Group, závod Kryry hledá kolegu/kolegyni na pozici odborného pracovník ekonomického a personálního úseku

Místo výkonu práce: Tovární ul., 349 81 Kryry

Požadovaný datum nástup: ihned, případně dle dohody

Náplň práce:

  • finanční řízení závodu, příprava pravidelných finančních reportů a analýz, kontrola investičních projektů, spolupráce na přípravě budgetu
  • zajištění měsíční účetní uzávěrky dle stanovených harmonogramů, ve spolupráci se střediskem sdílených služeb zodpovědnost za účtování na hlavní knihu a nákladová střediska, příprava pro účtování tvorby rezerv a příkazů k přefakturaci v rámci skupiny AGC, kontrola kmenových dat
  • zodpovědnost za zařazování a vyřazování drobného hmotného majetku v systému SAP a tvorba příslušných protokolů
  • účtování pokladních operací, tvorba podkladů pro bankovní příkazy
  • vedení agendy služebních aut (leasingové smlouvy, kniha jízd, spotřeba PHM)
  • spolupráce na podpůrných procesech pro nákup služeb, investic, energií a spotřebního materiálu
  • vedení pracovně-právní agendy (nástupy, změny ukončení pracovních poměrů), spolupráce se mzdovou účtárnou, správa datové schránky
  • ve spolupráci s HR Business Partnerem zajištění náboru nových pracovníků (komunikace s personálními agenturami, realizace výběrových řízení, úzká spolupráce s vedoucími ostatních úseků
  • zajištění potřeb vzdělávání, spolupráce na hodnocení a odměňování zaměstnanců, příprava a sestavení budgetu mzdových prostředků, administrace benefitního systému Cafeterie
  • aktivní spolupráce s úsekem sdílených služeb, HR Business Partnerem a finančním kontrolorem
  • komunikace s úřady státní správy a samosprávy, s interními a externími auditory

Požadujeme:

  • SŠ nebo VŠ vzdělání, ekonomického zaměření, min. 3 praxe v oblasti ekonomiky a personalistiky
  • aktivní znalost AJ slovem i písmem
  • MS Office – Word, Excel, znalost systému SAP FI a HR výhodou
  • dobré organizační, vyjednávací a komunikační dovednosti, pečlivost, samostatnost, a ochota učit se nové věci
  • řidičské oprávnění skupiny B

Nabízíme:

  • pracovní poměr na dobu neurčitou ve stabilní, nadnárodní společnosti
  • zajímavou práci a odpovídající finanční ohodnocení
  • garantovanou výplatu 13. a 14.platu dle Kolektivní smlouvy
  • roční bonus na základě osobního hodnocení
  • 1 týden dovolené nad rámec ZP, + 3 dny „sick days“
  • systém zaměstnanecké cafeterie ve spolupráci se Sodexo Pass a.s.
  • příspěvek na penzijní a životní pojištění
  • příspěvek na rekreaci dětí
  • možnost dalšího vzdělávání v oboru

Informace o pozici

Společnost
AGC Processing Teplice a.s., člen AGC Group
Adresa
Tovární 627, Kryry
Požadované vzdělání: Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
Požadované jazyky: Angličtina (Středně pokročilá)
Zařazeno: Ekonomika a podnikové finance, Personalistika a HR, Ekonom, Personalista, Finanční účetní, HR specialista
Typ pracovního poměru
Typ pracovního poměru: Práce na plný úvazek
Délka pracovního poměru
Délka pracovního poměru: Na dobu neurčitou
Typ smluvního vztahu
Typ smluvního vztahu: pracovní smlouva
Zadavatel: Zaměstnavatel

AGC Processing Teplice a.s., závod Kryry, člen AGC Group, Kateřina Löwová