Ve společnosti PKV BUILD věříme, že ochrana životního prostředí neznamená odpojení od technologií a návrat k životu v lesích. Naopak věříme, že nejlepší cesta k udržitelnější budoucnosti je skrze technologický pokrok. Proto našim klientům přinášíme komplexní energetická řešení, která jim umožní snadno inovovat. Zaměřujeme se zpracování energetických auditů, průkazů energetické náročnosti budov, analýz úspor, modernizaci podniků v rámci spotřeby energií a podporou při čerpání dotací.
Jsme největším zpracovatelem těchto dokumentů v rámci ČR a na energetickém trhu se pohybujeme již šestým rokem.

Asistent/ka personalistiky

Jste komunikační typ? Umíte pracovat zcela samostatně a nedělá Vám problém prioritizovat si úkoly?

Do našeho PKV týmu hledáme nového kolegu/ kolegyni na pozici asistenta/ tky do oddělení personalistiky. Hledáme člověka, který je extrovert, nebojí se komunikovat nejen s kolegy ale i s externím prostředím, nezalekne se nových úkolů a je schopný za svou práci přebrat plnou zodpovědnost. Jestli ale máte rádi monotónní práci, radši ani nečtěte dál!

Hledáme uchazeče s prokazatelnou, minimálně roční praxi v HR, zkušenosti s MKT výhodou.

Co bude náplní Vaší práce?

  • Plnění veškerých úkolů od přímého nadřízeného
  • Pravidelná osobní, telefonická, emailová a poštovní komunikace s klienty, zaměstnanci a ostatními externími subjekty (klienti, dodavatelé, pojišťovny, úřady...)
  • HR: orientace v problematice HR, nábor nových pracovních pozic, tvorba inzerátů, účast na výběrových řízeních na pozice napříč firmou, příprava a správa HR dokumentů, onboarding nových zaměstnanců, pravidelné interní pohovory se současnými zaměstnanci, příprava podkladů pro mzdy, organizace firemních akcí (měsíčně, kvartálně)...
  • Administrativa: zpracování zadaných podkladů a tvorba prezentací, interních směrnic, práce s interním systémem - administrace zakázek, příprava a správa smluv, příprava nabídek pro veřejné zakázky, kontrola přijatých faktur, správa dlužníků...
  • Marketing: správa firemního FB a Instagramu, tvorba newsletterů, grafických podkladů pro obchodní oddělení i celofiremní využití...

Co byste měl/ a jako ideální kandidát/ ka splňovat?

  • Vaše náplň práce bude vskutku různorodá, schopnost multitaskingu u nás využijete na 100%.
  • Máte aspoň minimální praxi v HR nebo zkušenosti s MKT
  • Zvládáte práci s MS Office
  • Máte dobré komunikační a organizační schopnosti
  • Mluvený i písemný projev v češtině zvládáte bez problémů
  • Umíte si sám/ a určovat priority, za svou práci umíte nést plnou zodpovědnost
  • K řešení přidělených úkolů přistupuje aktivně
  • Máte úspěšně ukončené min. středoškolské vzdělání

Co Vám umíme nabídnout?

  • Zajímavou, různorodou a zodpovědnou práci, která Vás nebude nudit
  • Soudržný a přátelský mladý kolektiv
  • Kvalitní zaškolení, na kterém nám záleží
  • Pravidelné celofiremní teambuildingy
  • Občerstvení na pracovišti
  • Moderní kanceláře brněnského AZ Toweru
  • Služební telefon s neomezeným tarifem, notebook
  • Sick days, fruit days, flexibilní pracovní dobu
  • Po roce spolupráce +2 dny dovolené, po dvou letech spolupráce další 3 dny navíc
  • 13. mzda

Informace o pozici

Společnost
PKV BUILD s.r.o.
Adresa
Pražákova 1008/69, Brno – Štýřice
Požadované vzdělání: Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
Požadované jazyky: Angličtina (Mírně pokročilá)
Plat
Plat: 25 000 – 30 000 Kč / měsíc
Benefity: Mobilní telefon, Notebook, Flexibilní začátek/konec pracovní doby, Vzdělávací kurzy, školení, Občerstvení na pracovišti, Zdravotní volno/sickdays, Firemní akce, 13. plat
Zařazeno: Administrativa, Marketing, Personalistika a HR
Typ pracovního poměru
Typ pracovního poměru: Práce na plný úvazek
Typ smluvního vztahu
Typ smluvního vztahu: pracovní smlouva
Zadavatel: Zaměstnavatel