Office a marketing manažerka ve skvělé firmě

Jsme zavedená pražská realitní kancelář s dobrým jménem, na trhu již 20 let. Uvítáme do svého týmu Office manažerku / manažera, kterou baví vést lidi, zvládá multitasking a problémy vidí jako výzvy!

Stávající Office manažerka ve firmě zůstává, pouze se přesouvá do jiné divize. Takže Vám bude v začátcích k ruce.

Co od Vás čekáme?

  • Zkušenosti s office managementem - jsme menší firma, ale někdy je u nás pořádný frmol, máme několik divizí a na získávání klientů musíme pracovat neustále (nevhodné pro absolventy bez praxe),
  • znalost a zájem online marketingu – jednou z Vašich hlavních náplní práce bude editace reklamních materiálů, webových stránek a profilů na exportních portálech, správa firemních profilů na facebooku, instagramu,
  • velmi dobrou PC a AJ gramotnost,
  • dohled na chod recepce a back office team, který má 5 členů,
  • zkušenosti s personalistikou – odhad na lidi - nabírání a zaučování nových kolegů,
  • schopnost vyhodnocovat priority, pracovat rychle a systematicky - prostě být efektivní,
  • smysl pro pořádek - hlídání čistoty v kuchyňce, na wc, před kanceláří, reklamních výloh a žádné zábrany při jejím vyžadování u celého teamu,
  • řešení praktického chodu kanceláře
  • reference od bývalých zaměstnavatelů,
  • zájem o reality nebo zkušenosti s nimi (i soukromé) výhodou.

Co Vám na oplátku nabízíme?

  • Zajímavé finanční ohodnocení plus bonusy za proaktivnost,
  • HPP nebo ŽL,
  • 35.000,-Kč čistého výdělku,
  • zajímavou práci s lidmi, kteří mluví anglicky, protože naší klientelou tvoří lidé z celého světa,
  • vstřícný pracovní tým se smyslem pro humor, příjemnou a transparentní firemní kulturu,
  • dynamickou práci, při které se nebudete nudit a spoustu se toho naučíte- tím i zvýšíte svoji kvalifikaci,
  • firemní smart phone, případně notebook a firemní auto,
  • seznamovací den – nezávazně u nás strávíte pár hodin, abyste poznala team a naopak,
  • práci v designové kanceláři s komorní atmosférou v centru Prahy.

Pokud jste si při čtení našeho inzerátu řekla, „to může být ono – to by mě bavilo“, zašlete nám životopis a motivační dopis v ČJ i AJ, včetně Vaší fotografie, případně videoprezentaci. (Pokud nesplníte výše uvedené, nebudeme odpovídat.)

Nestyďte se nám pochlubit tím, v čem jste dobrá!

Než si vás pozveme, poprosíme o splnění 2 menších úkolů a vy se taky předtím, než přijdete, můžete na cokoliv zeptat. Volejte, pište!

Těšíme se na Vás!

Tým HHR


Informace o pozici

Společnost
HAPPY HOUSE RENTALS, s.r.o.
Adresa
Uruguayská 78/12, Praha – Vinohrady
Požadované vzdělání: Vzdělání není podstatné
Požadované jazyky: Angličtina (Pokročilá)
Plat
Plat: 47 000 Kč / měsíc
Benefity: Mobilní telefon, Notebook, Občerstvení na pracovišti, Možnost občasné práce z domova, Firemní akce
Zařazeno: Administrativa, Marketing, Stavebnictví a reality, Office Manager
Typ pracovního poměru
Typ pracovního poměru: Práce na plný úvazek
Délka pracovního poměru
Délka pracovního poměru: Na dobu neurčitou
Typ smluvního vztahu
Typ smluvního vztahu: pracovní smlouva, práce na živnostenský list/IČO
Zadavatel: Zaměstnavatel