Main responsibilities

  • Responsibility for reporting to UK
  • Responsibility for internal management reporting & analysis and ad-hoc reports
  • Active involvement in the monthly closing supporting financial department
  • Involvement in special projects & internal audit projects
  • Help with accounting agenda

Skills, knowledge and experience

  • University degree in Economics / Accounting
  • At least some experience in controlling and/or as finance analyst
  • PC skills – very good knowledge of MS Office, especially Excel
  • Good English language skills - for regular communication with our central finance team in the UK
  • Strong analytical & numerical skills, cross thinking, attention to detail

What we offer

  • Background of a strong and stable international company
  • Good financial remuneration and system of company benefits (5 weeks holiday etc.)
  • Laptop, mobile phone
  • Pleasant working environment and friendly team
  • Place of work: Ostrava

Informace o pozici

Společnost
BRAMMER CZECH a.s.
Adresa
Ostrava
Požadované vzdělání: Bakalářské
Požadované jazyky: Angličtina (Mírně pokročilá)
Plat
Plat: 30 000 – 36 000 Kč / měsíc
Benefity: Bonusy/prémie, Mobilní telefon, Notebook, Příspěvek na penzijní/životní připojištění, Flexibilní začátek/konec pracovní doby, Stravenky/příspěvek na stravování, Dovolená 5 týdnů, Individuální rozvržení pracovní doby
Zařazeno: Ekonomika a podnikové finance, Finanční analytik, Účetní
Typ pracovního poměru
Typ pracovního poměru: Práce na plný úvazek
Délka pracovního poměru
Délka pracovního poměru: Na dobu určitou
Typ smluvního vztahu
Typ smluvního vztahu: pracovní smlouva
Zadavatel: Zaměstnavatel

Pozice je vhodná i pro absolventy.