World Experts Services s.r.o. - personálně poradenská společnost

REFERENT OBCHODU

Naším klientem je mezinárodní společnost, která do svého obchodního oddělení hledá nového kolegu / kolegyni na pozici Referent obchodu.

Co vás čeká

  • Příprava podkladů pro účetní oddělení
  • Vyřizování objednávek, evidence pohybu zboží, vystavování dodacích listů, fakturace
  • Analýza profitability obchodních zakázek, kontrola a schvalování nákladů
  • Příprava podkladů pro zpracování měsíční, kvartální a roční uzávěrky
  • Úzká spolupráce s obchodním oddělením
  • Ad hod reporting

Jaké znalosti a dovednosti byste měli mít

  • SŠ vzdělání ekonomického směru
  • Základní znalost účetnictví
  • Znalost práce s PC - MS Windows, MS Office
  • Znalost anglického jazyka minimálně na středně pokročilé úrovni
  • Znalost SAP
  • Zkušenost zákaznického servisu min. 1 rok

Co vám můžeme nabídnout

  • Stabilního zaměstnavatele
  • Moderní a přátelské prostředí
  • Možnost rozvoje (angličtina, PC...)
  • 5 týdnů dovolené, MHD, Multisport Card a další benefity

Informace o pozici

Společnost
WORLD EXPERTS s.r.o.
Adresa
Praha
Požadované vzdělání: Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
Požadované jazyky: Angličtina (Středně pokročilá)
Benefity: Bonusy/prémie, Mobilní telefon, Notebook, Příspěvek na penzijní/životní připojištění, Flexibilní začátek/konec pracovní doby, Příspěvek na dopravu, Stravenky/příspěvek na stravování, Dovolená 5 týdnů, Vzdělávací kurzy, školení, Občerstvení na pracovišti, Příspěvek na sport/kulturu/volný čas, Možnost občasné práce z domova, Firemní akce
Zařazeno: Administrativa, Ekonomika a podnikové finance, Zákaznický servis, Ekonom, Fakturantka
Typ pracovního poměru
Typ pracovního poměru: Práce na plný úvazek
Délka pracovního poměru
Délka pracovního poměru: Na dobu neurčitou
Typ smluvního vztahu
Typ smluvního vztahu: pracovní smlouva
Zadavatel: Personální agentura