Za 8 let existence jsme vyrostli na objem tržeb 700 mil. Kč a pronikli jsme do celé Evropy. Jsme členem adidas Consortium, máme limitované a speciální edice tenisek, které nenalezneš v žádném jiném obchodě v ČR, některé dokonce ani v celé střední Evropě. Stále rosteme a expandujeme do zahraničí. Zároveň jsme moc hrdí na naše kamenné prodejny, ve kterých probíhají skvělé eventy s Nike, Vans, adidas nebo dalšími. Pracujeme s TOP influencery a lidmi ze scény.

Zákaznická spokojenost je pro nás tou nejvyšší prioritou, proto neustále hledáme cesty, jak s nimi komunikovat rychleji, efektivněji a lépe.
Abychom si byli jistí, že jdeme správným směrem, potřebujeme prvotřídního Customer Care Managera. V tuto chvíli do čela naší více než dvacetičlenné CC crew hledáme zkušeného managera, který nám pomůže posunout vpřed celý tým, vybuduje silnou strukturu team leaderů a posune zákaznický přístup ještě o level dál. Budeš to ty?

Co budeš mít na starost


● vedení týmu více než 20 specialistů a jejich rozvoj v ty nejlepší experty na sneakers a fashion
● rozvoj a udržení struktury samostatných team leaderů
● zaměření na customer happiness a přinášení nových komunikačních kanálů napříč zeměmi, kde působíme
● udržení standardů komunikace a zavedení jedinečného tone of voice ve Footshopu
● plánování kapacit a určení strategie pro customer care v 12 zemích Evropy

Denní aktivity


● kontrola procesů a plnění standardů pro jednotlivé trhy
● feedback k formě komunikace a motivace týmu
● plánování provozu, kapacity a směn našich specialistů
● tvorba reportů, budgetů a analýz - rozhodnutí u nás děláme přes čísla
● účast na projektech, které mají za cíl zlepšit efektivitu a řízení provozu a zákaznického zážitku
● přinášení nápadů a inovací i koordinace jejich realizace

Naše očekávání


● hledáme člověka se zkušenostmi z vedoucí pozice na zákaznické podpoře či v komerčním call centru - tyto zkušenosti jsou pro nás klíčové
● silné leadership skills, přirozená autorita a schopnost rozvíjet a motivovat tým
● rozhodujeme na základě objektivních dat, takže k nám zapadne člověk orientovaný na cíl a výsledky s analytickým myšlením
● těšíme se na samostatnost a rozhodnou osobnost se skvělou komunikací
● vítáme chuť se stále zlepšovat, posouvat a učit se
● ačkoli je už naším oficiálním jazykem angličtina, na tuto pozici bychom rádi přivítali kolegu či kolegyni plynule hovoříci česky či slovensky
● nutností je i perfektní znalost angličtiny a schopnost rozvíjet naše zahraniční kolegy


A co za to všechno?


● velkou autonomii v rozhodování a směrování customer care oddělení
● spolupráci se sehraným management týmem, kterému nechybí nadhled
● partu mladých, akčních a nadproduktivních lidí obklopenou teniskami, která si i po práci zajde na pivo nebo uspořádá společné akce
● práci v centru Prahy - Karlín (tolik občerstvovacích možností v okolí, že se ti zatočí hlava)
● každý den tě tu čeká něco jiného, jiné zážitky, jiné situace
● dresscode u nás neplatí, takže klidně můžeš nosit kalhoty na hlavě
● jsme animal friendly, tvůj čtyř(dvou)nohý kámoš je tu vítán
● a co ještě? Tenisky? Pár jich tu máme!

Máš pocit, že tohle je práce, bez které nemůžeš zít? Napiš nám

, proč by se ti u nás líbilo, připoj CV nebo odkaz na LinkedIn a my se ti ozveme.


Informace o pozici

Společnost
Footshop s.r.o.
Adresa
Pobřežní 667/78, Praha – Karlín
Požadované vzdělání: Bakalářské
Požadované jazyky: Angličtina (Pokročilá)
Benefity: Bonusy/prémie, Mobilní telefon, Sleva na firemní výrobky/služby, Notebook, Flexibilní začátek/konec pracovní doby, Stravenky/příspěvek na stravování, Vzdělávací kurzy, školení, Občerstvení na pracovišti, Příspěvek na sport/kulturu/volný čas, Příspěvek na vzdělání, Možnost občasné práce z domova, Firemní akce, Individuální rozvržení pracovní doby, Dog-friendly office, Individuální rozpočet na osobnostní růst
Zařazeno: Zákaznický servis, Vrcholový management, Vedoucí/manažer týmu
Typ pracovního poměru
Typ pracovního poměru: Práce na plný úvazek
Zadavatel: Zaměstnavatel

Footshop s.r.o., Jana Procházková