Jsme Heureka Group, největší e-commerce platforma působící na devíti trzích střední a východní Evropy. Každý měsíc si k nám pro radu přijde více než 20 miliónů uživatelů a patříme ke špičce mezi srovnávači a nákupními rádci ve všech zemích, kde působíme. Cíleně udržujeme atmosféru startupu, i když už několik let vytváříme produkt, který usnadňuje nakupování snad každému v Česku i na Slovensku. Máme relax zónu, uvolněná pravidla i super teambuildingy, ale taky jasně dané a pevně stanovené cíle.


Našemu týmu zákaznického servisu hledáme šéfa, který dokáže tuhle partu motivovat, rozvíjet a podporovat. Chceš vést tým 20 lidí, nebojíš se zodpovědnosti a máš silný prozákaznický přístup? Dej nám o sobě vědět!

Na čem budeš pracovat:

  • vedení a řízení celého oddělení Customer Support, včetně Call Centra
  • koordinace práce v rámci celého oddělení
  • rozvoj týmu a jeho motivace
  • zajištění maximální podpory zákazníkům (e-shopy i koncoví zákazníci)
  • komunikace s klíčovými e-shopy
  • spolupráce s dalšími obchodními partnery
  • rozvoj stávajících služeb Heureky
  • reprezentace Heureky na konferencích a e-commerce setkáních
  • spolupráce napříč oddělení v Heurece

Jako člen širšího vedení firmy budeš spoluzodpovědný za strategické rozhodování, plnění cílů, vize a směřování firmy.


Bez čeho to nepůjde:

  • zkušenost s vedením týmu v zákaznickém servisu
  • zkušenost v e-commerce nebo technologicky orientované firmě výhodou
  • zkušenost s řízením klientských segmentů
  • pracovní zkušenost s regionálním přesahem výhodou
  • plynulá angličtina
  • schopnost organizovat a motivovat nejen sebe, ale i ostatní
  • proaktivní,samostatná, vyzrálá osobnost
  • občasné cestování

Na co se u nás můžeš těšit:

  • možnost ovlivnit a rozvíjet zákaznický servis jedničky na českém a slovenském e-commerce trhu
  • prostor pro realizaci vlastních myšlenek
  • mnoho příležitostí pro profesní i lidský rozvoj
  • setkání s budoucím šéfem už při prvním kole pohovoru
  • plochá organizační struktura bez byrokracie
  • otevřená a přátelská firemní kultura
  • prvotřídní péče o zaměstnance s řadou firemních benefitů a aktivit
  • skvěle umístěné kanceláře
  • jak Heureku vidí Heurečani? Mrkni na náš profil na Atmoskop.cz: https://www.atmoskop.cz/nazory-na-zamestnavatele/3043345-heureka-shopping-s-r-o
  • nástup možný ihned
  • lokalita Liberec

Těšíme se na CV a motivační dopis.


Informace o pozici

Společnost
Heureka Shopping s.r.o.
Adresa
Rumunská 655/9, Liberec – Liberec IV-Perštýn
Požadované vzdělání: Vyšší odborné
Požadované jazyky: Angličtina (Středně pokročilá)
Benefity: Mobilní telefon, Notebook, Flexibilní začátek/konec pracovní doby, Stravenky/příspěvek na stravování, Vzdělávací kurzy, školení, Kafetérie, Občerstvení na pracovišti, Možnost občasné práce z domova, Firemní akce, Individuální rozvržení pracovní doby, Dog-friendly office
Zařazeno: Vrcholový management, Zákaznický servis, Vedoucí/manažer týmu
Typ pracovního poměru
Typ pracovního poměru: Práce na plný úvazek
Typ smluvního vztahu
Typ smluvního vztahu: pracovní smlouva
Zadavatel: Zaměstnavatel

Heureka Shopping s.r.o., Michaela Petrová