IT support specialista

Společnost ADLER Czech, a.s. patří mezi přední dodavatele reklamního textilu v České republice i v Evropě.
Aktuálně hledáme kolegu do našeho IT týmu v Ústí nad Labem, který se bude věnovat IT podpoře našim zaměstnancům.
Být součástí našeho IT znamená tvořit „srdce“ celé společnosti.
Jelikož jsme moderní a rychle rostoucí firma, tak stejně rychle narůstají požadavky na aplikace a služby, které v rámci IT poskytujeme. Z těchto důvodů se snažíme využívat nejmodernějších technologií a nebojíme se investovat do nových IT produktů. Stejně dynamický je i náš tým IT odborníků.
Organizace IT oddělení je dělena na supportní část a dále pak na vývojářskou a infrastrukturní část.
IT oddělení je umístěno do dvou lokalit – v Ústí nad Labem, kde je větší část týmu, specializovaná více na podporu administrativních pracovníků a Ostrava, kde je umístěn náš sklad textilu, kde tým IT zajišťuje vysokou úroveň technické automatizace skladu.

Co Vám na pozici nabízíme:

• stabilní finanční hodnocení, včetně bonusů, • výborné technické i technologické zázemí. Práce v moderní administrativní budově,
• vstupní zaškolení a široké možnosti vzdělávání v rámci společnosti (jazykové kurzy v místě pracoviště,...),
• možnost profesní seberealizace a dalšího růstu,
• dlouhodobou perspektivu v trvale rostoucí firmě s nadnárodním působením,
• práci v dynamickém, zkušeném a přátelském kolektivu,
• stravenky a kuchyňka v místě pracoviště,
• plně zajištěný pitný režim, ovoce pro zaměstnance.

Vaše pracovní činnost bude zahrnovat:

• poskytování IT podpory našim zaměstnancům,
• správa a evidence výpočetní techniky (PC, telefony, atd),
• podpora interních i externích aplikací a systémů,
• školení uživatelů,
• řešení a evidence požadavků / incidentů,
• spolupráce s vývojáři, dalšími kolegy z IT i napříč společností,
• tvorba a aktualizace uživatelské a systémové dokumentace,
• správa uživatelských oprávnění a systémových rolí.

Co na oplátku potřebujeme od Vás?

• mít zkušenost s obdobnou pozicí, • být komunikativní - dokázat zjistit konkrétní požadavek od uživatele a srozumitelně vysvětlit řešení,
• umět dodržovat standardy a pravidla,
• být systematický a efektivní,
• nebát se řešit nové a nestandardní situace,
• dokázat zefektivňovat procesy a definovat standardy pro uživatele,
• umět pomoct s vyřešením problému,
• organizační schopnosti,
• znalost AJ na střední úrovni (schopnost porozumět odborné dokumentaci, plus komunikativní znalost AJ, na domluvu s anglicky hovořícím uživatelem.

Jaké odborné znalosti a zkušenosti můžete na pozici využít?

• znalost principů a administrace operačních systémů (Linux, MS Windows),
• znalost programů kancelářských balíků (Office, poštovní klient),
• základní znalost s TCP/IP a základní orientace v síťové problematice,
• zkušenost se správou počítačů a uživatelů v MS Active Directory,
• výhodou je znalost modelovacích nástrojů a jazyků (BPMN, UML, EA).

Zaujala Vás tato pozice a Váš profil odpovídá našim požadavkům? Neváhejte a pošlete nám svůj životopis.
Těším se na spolupráci s Vámi!


Informace o pozici

Společnost
ADLER Czech, a.s.
Adresa
Oblouková 391, Ústí nad Labem – Skorotice
Požadované vzdělání: Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
Požadované jazyky: Angličtina (Mírně pokročilá)
Benefity: Bonusy/prémie, Sleva na firemní výrobky/služby, Stravenky/příspěvek na stravování, Dovolená 5 týdnů, Vzdělávací kurzy, školení, Závodní stravování, Občerstvení na pracovišti, Firemní akce
Zařazeno: IS/IT: Správa systémů a HW, Správce operačních systémů a sítí, Správce aplikačního SW, Technik HW, Pracovník help desku, Support IS
Typ pracovního poměru
Typ pracovního poměru: Práce na plný úvazek
Typ smluvního vztahu
Typ smluvního vztahu: pracovní smlouva
Zadavatel: Zaměstnavatel

ADLER Czech, a.s., Pavla Sklenářová
727 833 371