Country Manažer společnosti TURBADO

Mezinárodní společnost Turbado, nabízí k dispozici pozici senior vedoucího týmu (country manager), který bude mít sídlo v České republice.

POPIS PRÁCE

Úspěšný uchazeč poskytne klientovi spokojenost prostřednictvím sledování cílů, termínů a dodržování dohod o úrovni služeb, jakož i řízení lidí a nákladů. Povinnosti budou zahrnovat zajištění toho, aby bylo dosaženo různých cílů na základě strategie určené společností TURBADO.


ZÁKLADNÍ CHARAKTERISTIKA

- zastřešení kompletního řízení CZ e-shopů

- aktivní a samostatná práce k dosažení cílů společnosti
- dohlížení na každodenní provoz jednotky – přímé řízení a koordinace podřízených zaměstnanců
- vytváření organizační struktury pobočky, nábor nových zaměstnanců, koučování a školení teamu

- zajištění marketingového plánování
- spolupráce s managementem společnosti a ostatními pobočkami
- spolupráce na vývoji softwaru, testovat novinky

PODROBNÉ POVINNOSTI A ODPOVĚDNOSTI ZAHRNUJÍ

- řízení a podávání zpráv o výkonnosti jednotky cílené na kontrolu KPI
- vytváření reportů, finančních zpráv, statistik o prodeji

- komunikace a efektivní interakce s lidmi na všech úrovních společnosti

- zajištění dodržování smluvních úrovní služeb a optimalizace procesů

- zajištění dodržování politik, legislativních požadavků

- odpovědnost za morálku zaměstnanců

- řízení vnějších a vnitřních vztahů ve společnosti

- zavedení a udržování standardů kvality, které podporují spokojenost klienta a jeho hospodárnost

- vedení a motivace personálu

- stanovení a udržování standardů kvality - dosažení výsledků a splnění očekávání zákazníků


KVALIFIKACE A ZKUŠENOSTI

- kvalifikace senior manažer
- 3+ let zkušeností v prostředí e-commerce

- počítačová gramotnost (MS Word, MS Excel a MS PowerPoint)
- marketingová gramotnost (PPC, E-mailing, Copywriting, Sociální sítě, SEO, Webová analytika, Srovnávače zboží

- zkušenosti s rozvojem a koučováním zaměstnanců

DOVEDNOSTI

- silná orientace na služby zákazníkům
- vynikající komunikační dovednosti, jasná a plná komunikace společnosti

- schopnost pracovat pod tlakem

- dobré anglické komunikační dovednosti (slovní a písemné)


BENEFITY NAŠÍ SPOLEČNOSTI

Stojíme si za tím, že pokud člověk maká a má výsledky, má se posunout výš. A přesně to s našimi lidmi děláme. Hledáme potenciál a chuť makat na věcech, ne dlouhé životopisy a v nich výstavku nejzvučnějších jmen světových korporátů. U nás máme pozice podle toho, jak dobří jsme a kde nám je příjemně. Hledáme win-win.

Bonusy a prémie, Každý rok navýšení mzdy o 10%, Mobilní telefon, Notebook, Občerstvení na pracovišti, Možnost občasné práce z domova, Zahraniční pracovní cesty, Vlastní organizace náplně práce, Vyhrazený čas na inovace, Rozjezd zcela nového projektu

Kvalifikovaní uchazeči mohou předložit svůj motivační dopis, životopis a platové požadavky ve formátu MS Word nebo PDF.


Informace o pozici

Společnost
NEL servis s.r.o.
Adresa
K. Světlé 2238/2, České Budějovice – České Budějovice 3
Požadované vzdělání: Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
Požadované jazyky: Čeština (Výborná), Angličtina (Pokročilá)
Plat
Plat: 40 000 – 45 000 Kč / měsíc
Benefity: Bonusy/prémie, Provize z prodeje, Manažerský motivační program, Mobilní telefon, Notebook, Flexibilní začátek/konec pracovní doby, Občerstvení na pracovišti, Zdravotní volno/sickdays, Možnost občasné práce z domova, Firemní akce, Individuální rozvržení pracovní doby, Možnost si napracovat hodiny, Zahraniční pracovní cesty, Vlastní organizace náplně práce, Účast na zahraničních konferencích, Vyhrazený čas na inovace, Rozjezd zcela nového projektu
Zařazeno: Administrativa, Ekonomika a podnikové finance, Vrcholový management, Office Manager, Ředitel/manažer kvality, Country Director/Manager
Typ pracovního poměru
Typ pracovního poměru: Práce na plný úvazek
Délka pracovního poměru
Délka pracovního poměru: Na dobu neurčitou
Typ smluvního vztahu
Typ smluvního vztahu: pracovní smlouva, práce na živnostenský list/IČO
Zadavatel: Zaměstnavatel

Pozice je vhodná i pro absolventy.