IT HW/SW : Technický konzultant vzdálené podpory IT řešení

Kdo jsme ?


Hewlett-Packard Enterprise s.r.o je nadnárodní společnost působící ve vice jak 70 zemích světa, kde dodává IT řešení založené na vlastní HW/SW technologii v oblasti serverů, datových polí a síťových prvků. Zároveň poskytuje kompletní E2E podporu dodaných řešení ve spolupráci s ostatními dodavateli, se kterými spolupracuje na dodávce a kompletaci řešení pro potřeby zákazníka.
Našimi zákazníky jsou IT oddělení řady významných nadnárodních společností, banky, výrobní firmy řady průmyslových výrobků pro každodenní použití, lokální státní instituce, university, stejně jako malé lokální firmy podnikjící na v České republice.
Popis pozice
Jako součást našeho týmu vzdálené podpory IT řešení zákazníků HPE budete řešit reaktivní a proaktivní požadavky souvisejícíi s řešeními dodanými firmou HPE zákazníkům. Jedná se o podporu HW zařízení spojenou s analýzou problému, jeho následného vyřešení buď vzdáleně nebo naplanováním opravy u zákazníka s výměnou vadných dílů nebo vyřešení komplexního problému s potřebou znalost HW a SW a spolupráce jak s našimi expertními centry tak s dodavately technologií třetích stran a našimi autorizovanými partnery.

V rámci každodenní práce komunikujete interně s lokálnímy týmy podílejícími se na dodávce servisní podpory HPE a zároveň komunikujete s našimi expertními týmy v globálních centrech po celém světě.

Co očekáváme od Vás ?

Minimálně středoškolské vzdělání, ideálně technického zaměření
Orientace v IT technologiích – Servery & Datová úložiště
Pro začátek zkušenost s administrací HW a hlavně toho našeho HPE
Základní admin znalost OS (Win Server, Linux) nebo Virtualizace (VMware)
Analytické myšlení
Samostatnost v myšlení a logické uvažování
Ochotu se učit nové technologie řešení
Týmová spolupráce – jeden bez druhého se neobejdeme
Zodpovědnost k plnění pracovních povinností
Češtinu slovem i písmem na úrovni rodilého mluvčího
Angličtinu slovem i písmem na úrovni středně pokročilá
Běžné používání MS office aplikace

Co naopak nabízíme ?

Práci na plný úvazek
Odměňování 2x do roka v závislosti na dosažených výsledcích v rámci propracovaného HPE programu hodnocení
Zázemí mezinárodní firmy
Pracoviště v centru dění na Praze 4 s výbornou dostupností (BBC centrum)
Moderní kancelářské prostory
Široké možnosti dalšího odborného vzdělávání
5 týdnů dovolené
Hodnotu čtvrtletního kupon na MHD Praha jako benefit
Občasná práce z domova
5 dnů volnana léčení bez neschopenky za kalendářní rok
Kompenzace ztráty platu při nemocenské do výše 80% platu
Wellness Friday 1x měsíčně 3 hodiny
Sodexho stravenky v hodnotě 80 Kč
Široká paleta nápojů k dispozici na pracovišti
Mobilní telefon k soukromému použití s paušálem na volání i na data
Bezkonkurenční příspěvek na penzijního pripojištění – co dáa to dostaneš
Automatické životní pojištění pro případ smrti nebo trvalých následků hrazené firmou
Výhodná Multisport karta
Benefit-Plus volitelné zaměstnanecké výhody

Jak se přihlásit?

https://hpe.wd5.myworkdayjobs.com/Jobsathpe/job/CZ001---Prague-Czech-Republic-CZ001/Customer-Solution-Center-Engineer_1049364-2


Informace o pozici

Společnost
Hewlett Packard Enterprise
Adresa
Za Brumlovkou 1559/5, Praha – Michle
Požadované vzdělání: Bakalářské
Požadované jazyky: Čeština (Výborná), Angličtina (Středně pokročilá)
Zařazeno: IS/IT: Správa systémů a HW, Správce operačních systémů a sítí, Správce aplikačního SW, Technik HW, Pracovník help desku, Operátor, Support IS
Typ pracovního poměru
Typ pracovního poměru: Práce na plný úvazek
Délka pracovního poměru
Délka pracovního poměru: Na dobu neurčitou
Typ smluvního vztahu
Typ smluvního vztahu: pracovní smlouva
Zadavatel: Zaměstnavatel

Hewlett Packard Enterprise, Martina Murarova