POHODA, z.ú. působí na území Hlavního města Prahy a v jejím nejbližším okolí. Dospělým lidem s mentálním a kombinovaným postižením poskytuje sociální služby chráněné bydlení, osobní asistenci, terénní odlehčovací službu a denní stacionář. Vedle těchto služeb provozuje sociální podnik kavárnu Bílá vrána a cateringové služby. Máme 20 let zkušeností s provozováním sociálních služeb, jde nám o kvalitně poskytované služby a vytváříme pro pracovníky příznivé pracovní podmínky. Pracujeme týmově, otevřeně a partnersky mezi sebou komunikujeme.

Terénní osobní asistent Programu Asistence

Co Vás čeká

Pracovní pozice osobní asistent je vykonávána v rámci Programu Asistence, která zahrnuje službu jak osobní asistence, tak terénní odlehčovací služby. Asistent dochází do rodin na jednotlivé asistence, je v přímém kontaktu s klientem a rodinou, spolu s nimi tvoří a realizuje individuální plán rozvoje, vede dokumentaci, je součástí týmu, účastní se porad, konzultací s manažerem,skupinových případně individuálních supervizí.

Pokud nemáte zkušenosti, hledáte smysluplnou práci, vše Vás naučíme, v asistencích Vás zaškolíme, zajistíme odborné vzdělávání.

Co od Vás budeme požadovat

  • příjemné vystupování, partnerský a empatický přístup k uživatelům služeb a jejich blízkým
  • otevřenou osobnost s vědomím vlastních hranic
  • trestní bezúhonnost
  • zdravotní stav umožňující práci i v terénu vzdělání dle zákona č. 108/2006 Sb., min. kurz pracovníka v sociálních službách
  • uživatelskou znalost práce na PC

Výhodou bude, pokud budete

  • mít zkušenosti s lidmi s mentálním postižením, nebo jiným znevýhodněním
  • zkušenost s osobní asistencí
  • aktivní řidič (řidičský průkaz skupiny B)

Můžeme Vám nabídnout

  • mzdu a odměny odpovídající obdobné pozici v oboru (cca 22 500 - 25 500 Kč hrubého v případě celého úvazku)
  • u HPP v případě splnění zákonného požadavku na vzdělání náborový příspěvek 10 000Kč po odpracovaných 6-ti měsících v organizaci, v případě nedostačujícího vzdělání hrazený kvalifikační kurz pro PSS
  • úvazek na HPP/ DPP/ DPČ
  • práci v zavedené organizaci s více než 20 letou zkušeností
  • prostor pro osobní rozvoj
  • flexibilní pracovní dobu
  • podporu kolegů, podporu v podobě účasti na týmových poradách, v případě potřeby na supervizi
  • firemní benefity v podobě slev na firemní výrobky, lístků do divadla, aj.
  • nástup možný ihned


Jestli-že Vás naše nabídka oslovila, pošlete svůj životopis s motivačním dopisem.

Těšíme se na Vás! Kateřina Cvrčková, manažerka programu Asistence POHODA


Informace o pozici

Společnost
POHODA - společnost pro normální život lidí s postižením, o.p.s.
Adresa
Roškotova 1737/6, Praha – Braník
Požadované vzdělání: Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
Požadované jazyky: Čeština (Výborná)
Plat
Plat: 22 500 – 25 500 Kč / měsíc
Benefity: Sleva na firemní výrobky/služby, Stravenky/příspěvek na stravování, Dovolená 5 týdnů, Vzdělávací kurzy, školení, Příspěvek na vzdělání, Individuální rozvržení pracovní doby, Možnost si napracovat hodiny
Zařazeno: Vzdělávání a školství, Zdravotnictví a sociální péče, Sociální pracovník, Speciální pedagog, Fyzioterapeut
Typ pracovního poměru
Typ pracovního poměru: Práce na plný úvazek, práce na zkrácený úvazek
Typ smluvního vztahu
Typ smluvního vztahu: pracovní smlouva, dohoda o pracovní činnosti
Zadavatel: Nezisková organizace

Praxe a stáže, pozice je vhodná i pro absolventy.

Pozice je vhodná i pro rodiče na mateřské a rodičovské dovolené.


POHODA - společnost pro normální život lidí s postižením, z.ú., Kateřina Cvrčková
777 913 482