KALVEI, S.R.O. - PROVONĚNÍ PROFI INTERIÉRŮ, HYGIENICKÁ VYBAVENÍ. NA TRHU OD ROKU 1992.
ZASTOUPENÍ ZNAČEK: TORK, KIMBERLY CLARK PROFESSIONAL, FRESH PRODUCTS, INTERCHEM, PROLITEC.
OFICIÁLNÍ DOVOZCE A DISTRIBUTOR FRE-PRO - PRO 23 ZEMÍ EVROPY VČETNĚ NĚMECKA.

Export Administration Specialist

Export Administration Specialist

Charakter pozice:
Součást back office týmu se zaměřením na export, administrativu a customer service


Náplň práce:

Vedení veškeré administrativy související převážně s exportem.

Práce s programem POHODA, fakturace export, administrativní příprava zboží pro expedici, administrativní příjem objednávek, práce s e-shopem, sledování plateb od zahraničních odběratelů, péče o klientskou databázi zahraničních klientů, zákaznický servis pro zahraniční klienty, třídění, vyřizování a archivace poptávek a jiných dokladů, asistentské práce pro prodejce na německém trhu a pro vedení společnosti.

Pracovní doba:

Po-Čt: 8.00 – 16.30 ( případně možno flexibilně posunout)

Pá: 8.00 – 15.00


Požadavky:


němčina slovem i písmem na velmi dobré úrovni
angličtina komunikativně
samostatnost, pečlivost, přesnost a maximální spolehlivost
schopnost týmové práce
po zapracování znalost produktů nabízených pro export
dokonalé obchodní vystupování, schopnost rychlé orientace,
vynikající organizační schopnosti,
pozitivní myšlení, asertivita
zodpovědnost, kreativita, loajalita k zaměstnavateli i k týmu spolupracovníků

PC – Word, Excel, OutLook : na uživatelské úrovni Pohoda není podmínkou

Jazyky:

Němčina : na úrovni B2 ( diplom není podmínkou, rozhoduje skutečná znalost)
Angličtina: komunikativně
Čeština: na úrovni rodilého mluvčího

V případě zájmu zašlete prosím své CV a motivační dopis.

Žádáme uchazeče, aby před zasláním pracovní poptávky pečlivě zvážili, zda splňují uvedené požadavky. Vybraní uchazeči budou pozváni k osobnému pohovoru.

Neobdržíte-li od nás reakci do 14 dnů od zaslání vašich materiálů, ve výběrovém řízení jste bohužel neuspěli.


Informace o pozici

Společnost
KALVEI, s.r.o.
Adresa
Americká 508/22, Praha – Vinohrady
Požadované vzdělání: Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
Požadované jazyky: Čeština (Výborná), Němčina (Pokročilá), Angličtina (Středně pokročilá)
Benefity: Provize z prodeje, Sleva na firemní výrobky/služby, Stravenky/příspěvek na stravování, Vzdělávací kurzy, školení, Kafetérie, Firemní akce, 13. plat, Individuální rozvržení pracovní doby, Možnost si napracovat hodiny, Children-friendly office
Zařazeno: Administrativa, Ekonomika a podnikové finance, Marketing, Administrativní pracovník, Asistentka, Fakturantka, Referent, Vkládání dat do počítače, Pracovník back office
Typ pracovního poměru
Typ pracovního poměru: Práce na plný úvazek
Délka pracovního poměru
Délka pracovního poměru: Na dobu neurčitou
Typ smluvního vztahu
Typ smluvního vztahu: pracovní smlouva
Zadavatel: Zaměstnavatel