Nokian Tyres - manufacturer of premium tires. We are a Finnish company that as the first in the world invented the winter tire in 1934. We are proud of our Scandinavian corporate culture and our goal is to ensure "Peace of mind in all conditions" for drivers. We are looking for entrepreneurial people who have a team spirit and are not afraid to think outside the box.
We are interested in experienced professionals and future talents to help us reach our goal of producing the safest tires in the most efficient way and to ensure a "Beautiful journey" for our customers.

MARKETING SPECIALIST B2B

Na čem budete pracovat:

Hlavní náplní práce je koordinace, implementace a monitorování různých marketingových aktivit v rámci regionu střední Evropy.

Budete mít na starost plánování a kontrolu POS a dárkových předmětů, skladovou zásobu a koordinovat přepravu těchto materiálů. Budete koordinovat překlady pro marketingové účely a starat se o tištěné materiály v regionu.

K úspěšnému zvládnutí této pozice potřebujete:

· vzdělání v oboru Business Administration se zaměřením na Marketing / Komunikace / Prodej

· Min. 3 roky praxe v oblasti marketingu a komunikace

· Výbornou znalost angličtiny a ideálně i češtiny. Výhodou je znalost dalších středoevropských jazyků.

· Zkušenosti s plánováním a výrobou lokálních marketingových materiálů, jako jsou tiskové materiály POS, dárkové předměty a zboží pro dealery.

· Zkušenosti s řízením projektů a spoluprácí s agenturami

· Výhodou je znalost obchodních a technických aspektů automobilů a pneumatik

· Velmi dobré komunikační schopnosti a duch týmového hráče

Co Vám za to nabízíme:

Práce na HPP po dobu mateřské dovolené s možností prodloužení spolupráce.

Benefity:

· 5 týdnů dovolené

· 5 dnů sick days

· Stravenky Sodexo v hodnotě 110,-

· Benefity na sport, kulturu a volný čas prostřednictvím Cafeterie Sodexo v hodnotě 13.000,-

· Firemní notebook

· Home office

· Třikrát do roka dobrovolné teambuildingové aktivity

· Zprostředkováváme MultiSport kartu a Active pass

· Finanční bonus, který se odvíjí od ročních výsledků firmy

· jedinečný „Hakkapeliitta spirit“ (kids and dog friendly office, středeční běhání,…)

Místo výkonu práce: Praha

Nástup možný ihned

V případě zájmu zašlete, prosím, motivační dopis a životopis v angličtině prostřednictvím online formuláře do 31.7.2019.

Kontakt: Marcela Janoutová, Oddělení lidských zdrojů

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

What are you going to work on?

Your main responsibility is coordination, implementation and monitoring of different operational Marketing Activities within the (Central) European region.

Planning and controlling of POS and Merchandise materials and stock management as well as logistics coordination. Coordinate translations for Marketing and print materials in the region.

You will cooperate with agencies and service suppliers and also with the entire Marketing and Sales team and Headquarters (placed in Finland).

To be successful in this position, you need:

· Degree in Business Administration with focus on Marketing/Communications/Sales

· Min. 3 years of relevant working experience in the field of Marketing and Communications

· Excellent skills in English and ideally also in Czech language. Knowledge of another Central European languages is an advantage

· Experience in planning and producing locally adapted Marketing materials such as print materials or POS and merchandise articles

· Experience in agency and project management

· Knowledge of car and tire business and technical affinity is an advantage

· Very good communication skills and team player

What do we offer for it:
Work full time during maternity leave with potential outlook for prolongation

Salary by agreement
Benefits:

· 5 weeks of vacation

· 5 sick days

· Meal vouchers in amount of 110,-

· Benefits for sports, culture, leisure in amount of 13.000,- per year

· Company laptop

· Home office

· Regular team building activities – three times per year

· MultiSport card and Active pass

· Financial bonus which depends on the company's annual results

· unique „Hakkapeliitta spirit“ (kins and dog friendly office, Wednesday running, . . )

Place of work: Prague
Onset as soon as possible
If interested, please send a cover letter and CV via online form by 31.7.2019.

Contact: Marcela Janoutová, Human Resources Department


Informace o pozici

Společnost
Nokian Tyres s.r.o.
Address
V parku 2336/22, Praha – Chodov
Required education: Secondary education or professional training with a school-leaving exam
Required languages: English (Advanced), Czech (Intermediate)
Benefits: Bonuses, Discount on company products / services, Notebook, Meal tickets / catering allowance, Holidays 5 weeks, Educational courses, training, Cafeteria, Refreshments on workplace
Listed in: Marketing, Marketing specialist, Merchandiser, Event Specialist
Employment form
Employment form: Full-time work
Contract duration
Contract duration: Limited (temporary)
Employment contract
Employment contract: employment contract
Employer type: Employer

Nokian Tyres s.r.o., Marcela Janoutová