Jsme česká firma s osmnáctiletou tradicí ve výrobě a obchodu s pevně ukotvenými firemními hodnotami. Specializujeme se na unikátní produkci heraldických symbolů, znaků a praporů pro obce, města a hasiče a na prezentaci firem prostřednictvím vlajek, stožárů, odznaků a dalších propagačních produktů. V naší firmě se snoubí na jedné straně návaznost na tradiční umělecko-řemeslné výrobní postupy s nejmodernějšími metodami na straně druhé, díky čemuž u nás vedle sebe mohou vznikat umělecky zpracované kusové originály ručně vyráběných vyšívaných praporů pro obce, města, hasičské sbory, armádu i církve s životností dvě stě let i mnohatisícové série tištěných reklamních vlajek na automatických strojích pro každodenní propagaci automobilek, čerpacích stanic a nákupních center na vlajkových stožárech. Naše práce tak má blízko ke grafice, reklamě a produktovému značení. Pracujeme převážně pro české a slovenské zákazníky, ale dodáváme i do Německa, Rakouska, Švýcarska a dalších zemí. Svou práci máme rádi, umíme ji, jsme na ni hrdí a naši zákazníci to oceňují, což dokládá i naše každoroční zvyšování obratu i naše kontinuální pronikání na zahraniční trhy.
Hledáme německy mluvícího vitálního člověka s energií a nabízíme smysluplnou práci, která umí naplnit radostí. U nás můžete být součástí týmu, který nabízí vlastní originální české produkty s tradicí, smyslem, hodnotu a užitnou krásou. Pojďte se přidat k nám.

Obchodní manažer/-ka s němčinou

Co vás čeká:

  • Prezentace produktů u předem oslovených českých i německy mluvících zákazníků a v naší firmě. Při této práci je důležité umět prezentovat přednosti našich produktů, vysvětlit firemní filozofii, kvalitu materiálů, zpracování, ruční práce, účel a funkci produktů, stejně jako široký rozsah naší nabídky.
  • Komunikace se zákazníky, především odpovědi na poptávky, vystavování cenových nabídek, uzavírání zakázek prostřednictvím objednávkových formulářů a smluv, spolu s grafiky a heraldiky účast na vytváření grafických náhledů a jejich schválení zákazníkem. Zakázka je následně předána do výroby naší produkci. Obchodní manažer/-ka udržuje a rozvíjí vztahy se zákazníky, nabízí nové produkty a zajišťuje jejich prodej.
  • Náš obchodní manažer musí být vitální, přesvědčivý, mít reprezentativní slovní projev a vystupování. Zkušenost v obchodě je pro něj výhodou. Do začátku má náš nový obchodní manažer/-ka k dispozici služební auto.
  • Během dvou týdnů, kdy absolvuje firemní a produktové školení spolu s ukázkou návštěv a prezentací vedených senior manažerem se sám vydává do terénu ke svým budoucím zákazníkům. Na cestě tráví jeden až tři dny v týdnu, zbytek práce tvoří telefonická a e-mailová komunikace, včetně prezentací a sjednávání zakázek ve firmě.
  • Budete pracovat s firemním systémem Altus Vario (především moduly Adresář, Zakázky, Sklad - na bázi Excelu).
  • Budeme si vážit vašich nápadů a poznatků, co se má zlepšit, abychom naši práci dělali ještě zase o něco lépe. Po technické stránce vám budou vždy připraveni pomoci kolegové z obchodního, výrobního a marketingového oddělení.

Co očekáváme:

  • výbornou znalost německého jazyka (ideálně s praxí v prodeji a obchodní sféře)
  • předvídavost, samostatnost, inteligenci a zdravý rozum
  • příjemné vystupování a ochotu, systematický přístup
  • znalost speciálních programů nepožadujeme, stačí nám klasická uživatelská znalost MS Office (běžná počítačová gramotnost), vše ostatní Vás naučíme, je však třeba bystrost a učenlivost
  • řidičský průkaz skupiny B (aktivní zkušený řidič/-ka)

Co dalšího pro vás máme připraveno:

  • kompletní zaškolení do našich produktů a služeb, vedení senior obchodním manažerem
  • zaškolení do práce s naším informačním systémem (Altus Vario) a jeho moduly (Adresář, Zakázky, Sklad)
  • fixní část mzdy + osobní ohodnocení + mimořádné bonusy
  • vzdělávací kurzy a školení pro Váš rozvoj
  • firemní akce a teambuildingy
  • služební telefon a notebook je standardem k Vaší práci
  • možnost využití osobního automobilu

Napište nám!

Pošlete nám prostřednictvím odpovědního tlačítka svůj životopis, aktuální fotografii a průvodní e-mail, kde nám napište, proč byste chtěli pracovat právě u nás, co je Vaší motivací a kdy můžete nastoupit. Následně můžete očekávat pozvání na osobní pohovor.


Informace o pozici

Společnost
ALERION s.r.o.
Adresa
Chaloupkova 2993/1, Brno – Královo Pole
Požadované vzdělání: Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
Požadované jazyky: Němčina (Výborná)
Plat
Plat: 22 000 – 35 000 Kč / měsíc
Benefity: Bonusy/prémie, Auto i pro soukromé účely, Provize z prodeje, Mobilní telefon, Sleva na firemní výrobky/služby, Notebook, Flexibilní začátek/konec pracovní doby, Stravenky/příspěvek na stravování, Vzdělávací kurzy, školení, Závodní stravování, Kafetérie, Občerstvení na pracovišti, Příspěvek na vzdělání, Zdravotní volno/sickdays, Možnost občasné práce z domova, Firemní akce, Individuální rozvržení pracovní doby, Možnost si napracovat hodiny, Profesní/osobní kouč, Individuální rozpočet na osobnostní růst
Zařazeno: Média, reklama a PR, Prodej a obchod, Vydavatelství, tisk a polygrafie, Account Manager, Obchodní zástupce, Asistent v médiích, reklamě, PR, Project Manager, Promotér, Key Account Manager
Typ pracovního poměru
Typ pracovního poměru: Práce na plný úvazek, práce na zkrácený úvazek
Délka pracovního poměru
Délka pracovního poměru: Na dobu neurčitou
Typ smluvního vztahu
Typ smluvního vztahu: pracovní smlouva, práce na živnostenský list/IČO, dohoda o pracovní činnosti
Zadavatel: Zaměstnavatel

Pozice je vhodná i pro absolventy.

Pozice je vhodná i pro důchodce.