Společnost AB Clima s.r.o. byla založena v roce 2005 a patří mezi přední firmy v České republice v poskytování služeb a řešení, které pomáhají lidem a firmám zajišťovat lepší vnitřní prostředí pomocí klimatizace, vzduchotechniky, měření a regulace v jejich domovech, obchodech, kancelářích či průmyslových halách. Od roku 2013 společnost zahájila svou činnost v Ázerbájdžánu. Společnost je středně velká s rodinnou atmosférou.

Asistentka

Jaké znalosti a dovednosti byste měli mít:

  • Středoškolské vzdělání
  • Samostatný přístup k práci
  • Spolehlivost, pečlivost, zodpovědnost, dochvilnost
  • Energický a pozitivní přístup k práci
  • Velmi dobrou dovednost práce na PC (MS Office, Outlook, atd.)
  • Práce v IS – interní informační systém Byznys

Výhodou bude:

  • Znalost cizího jazyka výhodou – RU, ANJ, ale není nutné.
  • Organizační schopnosti.

Co vás čeká:

  • Administrativní činnost
  • Pošta
  • Práce v IS
  • Správa sekretariátu firmy
  • Péče o návštěvy
  • Zajištění chodu kanceláří
  • Komunikace se stávajícími i novými zákazníky
  • Pracovní doba od 8:00.

Co vám můžeme nabídnout:

  • Motivační finanční ohodnocení.
  • Dlouhodobé uplatnění v prosperující a stabilní společnosti.
  • Dobrý tým s přátelskou rodinnou atmosférou.
  • Možnost učit se od ostatních - pracují u nás opravdoví odborníci.
  • Notebook, monitor, mobil.
  • Stravenky
  • Nástup možný ihned

Informace o pozici

Společnost
AB Clima s.r.o.
Adresa
Nevanova 1050/11, Praha – Řepy
Požadované vzdělání: Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
Požadované jazyky: Čeština (Výborná), Angličtina (Základní)
Benefity: Mobilní telefon, Notebook, Firemní akce
Zařazeno: Administrativa, Asistentka, Office Manager
Typ pracovního poměru
Typ pracovního poměru: Práce na plný úvazek
Typ smluvního vztahu
Typ smluvního vztahu: pracovní smlouva
Zadavatel: Zaměstnavatel