Rádi byste pracovali v pojišťovnictví?

Učíte se rádi nové věci?

Baví Vás aktivně hledat řešení a výsledky samostatně interpretovat?

Požadavky

  • Středoškolské vzdělání ukončené maturitní zkouškou
  • Znalost základů pojišťovnictví (zkouška odborné způsobilosti – základní stupeň)
  • Dobrá znalost MS Office (MS Word, MS Excel, MS Outlook)
  • Pečlivost, spolehlivost, samostatnost, zájem se učit nové věci
  • Časová flexibilita (preferujeme práci denně v časovém rozpětí 8 - 18)

Chcete být součástí týmu Komerční pojišťovny, který posouvá věci dopředu a stále se rozvíjí?

Hledáme do našeho týmu klientského servisu kolegu nebo kolegyni, aby nám pomohli e-maily/dokumenty, které jsou spojeni s našimi činnostmi. Rádi bychom našli týmového hráče, který má „drive“ a dokáže dotáhnout svěřené úkoly až do konce.

Co děláme

Poskytujeme informace klientům a zaměstnancům KB o pojistných produktech, pojistných smlouvách a o společnosti. Ověřujeme stavy pojistných smluv v interních systémech KP. Řešíme nestandardní dotazy a spolupracujeme s ostatními odděleními v KP. Přijímáme, evidujeme a zodpovídáme též písemné dotazy klientů. Aktivně se snažíme, aby náš klient obdržel veškeré potřebné informace ve srozumitelné formě. Neustále se snažíme zlepšovat naši komunikaci, a to i formou externího a interního vzdělávání. A daří se nám to, obdrželi jsme cenu Hospodářských novin jako klientsky nejpřívětivější pojišťovna 2018!

Co vás čeká

Práce s e-maily a elektronickými/papírovými dokumenty. Zapisování, třídení a ukládání dokumentů do interní aplikace.

Očekáváme, že se stanete součástí týmu Klientského servisu a pomůžete nám s přílivem e-mailů od klientů a zaměstnanců KB.

Pro začátek očekáváme rychlé zorientování se v novém kolektivu, prostředí a včasné a pečlivé zpracování svěřené agendy.

V rámci své pozice budete pracovat se všemi dostupnými nástroji.

Co z vás udělá člena našeho týmu?

  1. Máte zkušenosti s administrativou e-mailů/dokumentů v pojišťovnictví, potřebujeme kolegu nebo kolegyni, kteří se nebojí v dnešní době pohybovat se v digitálním prostředí a též se nebojí ani papíru.
  2. Práce v call centru/klientském centru Vás skutečně zajímá a hledáte prostředí, které Vám umožní dále se rozvíjet. Do práce chodíte s chutí a motivujete ostatní kolegy. Pouhé odsezení si pracovní doby u nás nefrčí
  3. Jste týmový hráč, který umí pracovat jak v týmu, tak samostatně. V týmu se Vám dobře pracuje, ale též rád/a pracujete samostatně.
  4. Máte rád/a změny. Pojišťovnictví je dynamické prostředí a do 5 let bude zcela jiné, než jej známe dnes. Sledujeme trendy a jdeme s dobou.
  5. Rád/a pracujete s programy. Ovládáte práci v MS Office (MS Word, MS Excel, MS PowerPoint, MS Outlook) a jzvládáte naučit se pracovat s moderními aplikacemi.



Zasláním životopisu dáváte souhlas se zpracováním osobních údajů společnosti Komerční pojišťovna, a. s. pro účely výběrového řízení.


Informace o pozici

Společnost
Komerční pojišťovna, a.s.
Adresa
Karolinská 650/1, Praha – Karlín
Požadované vzdělání: Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
Požadované jazyky: Čeština (Výborná)
Benefity: Bonusy/prémie, Mobilní telefon, Sleva na firemní výrobky/služby, Notebook, Příspěvek na penzijní/životní připojištění, Flexibilní začátek/konec pracovní doby, Stravenky/příspěvek na stravování, Dovolená 5 týdnů, Vzdělávací kurzy, školení, Kafetérie, Zdravotní volno/sickdays, Možnost občasné práce z domova, Individuální rozpočet na osobnostní růst
Zařazeno: Administrativa, Bankovnictví a finanční služby, Pojišťovnictví, Administrativní pracovník
Typ pracovního poměru
Typ pracovního poměru: Práce na plný úvazek
Délka pracovního poměru
Délka pracovního poměru: Na dobu neurčitou
Typ smluvního vztahu
Typ smluvního vztahu: pracovní smlouva
Zadavatel: Zaměstnavatel