Office Assistant/ Dispatcher - Prague

Hemmersbach Czech s.r.o. hledá do svého týmu nového zaměstnance, který by pomáhal poskytovat profesionální podporu našim zákazníkům, denně pracoval s naším ticketovacím systémem, monitoroval správné timelines (SLA) a ticket flow, aktualizoval smlouvy s našimi partnery, kontroloval správnost faktur a pomáhal s administrativou spojenou s oddělením PMO (Project Management Office).

Náplň Tvojí práce:

- Zvládat administrativu spojenou s oddělením PMO (Project Management Office) – revize smluv s našimi partnery, úzká spolupráce se Service Delivery Managery, kontrola faktur a správného rozdělení nákladů na nákladová střediska

- Poskytovat vzdálenou podporu koncovým zákazníkům, vyřizovat požadavky zákazníků a dávat jim zpětnou vazbu

- Správně vyhodnotit zákazníkovu situaci, získat potřebné informace k řešení problému a nabídnout vhodný postup

- Umět poradit méně technicky zdatným koncovým zákazníkům

- Monitorovat založené ‘tickety’ v našem systému (od začátku až do zdárného konce)

- Sledovat včasné uzavření ‘ticketu’ (vyřešení)

- Kontaktovat zákazníky telefonicky i po e-mailu

Měl(a) bys umět:

- Mluvit plynně česky a dobře anglicky (zaučení bude probíhat s kolegy z ČR, Itálie a Polska – možnost navštívit Hemmersbach Italy a Hemmersbach Poland)

- Pracovat s Microsoft Office (Excel / Outlook)

- Komunikovat s různými typy zákazníků (i ve složitých a nepříjemných situacích)

Měl(a) bys mít:

- Alespoň základní zkušenosti s ‘Help/Service desk background’

- Velmi dobré organizační dovednosti a schopnost umět určit priority

- Přesnost v zadávání dat

- Alespoň částečný zájem o řešení technických problémů (a chuť se učit a zlepšovat)

- Time Management

- Touhu v rámci Hemmerbach růst. (Tato pozice není na doživotí :-)

Hemmersbach Ti umí nabídnout:

- zajímavou práci v rychle rostoucí mezinárodní IT společnosti

(budeš-li šikovný/á, i rychlý kariérní růst)

- pracovní výzvy se zapojením do různých projektů

- přátelský kolektiv (celosvětově máme kolem 3 400 zaměstnanců, v ČR ale teprve rosteme)

- otevřenou komunikaci napříč celou strukturou (všichni si tykáme, oslovujeme se jménem, máme za sebou první společné teambuildingy …’nikdo si u nás na nic nehraje’)

- mentoring program (každý nováček má svého ‘buddyho’)

- prostor pro realizaci nových nápadů a návrhů na zlepšení procesů (jen se nebát)

- 25 dní dovolené, 3 sick days, 1x měsíčně home-office, stravenky, Multisport, penzijní připojištění, firemní notebook a telefon

Pokud Tě naše nabídka zaujala, pošli nám své CV (v českém i anglickém jazyce).

První kontakt bude s naší Talent Mangerkou Nicolettou a HR Managerkou Šárkou.

___________________________________________________________________________

Office Assistant/ Dispatcher - Prague

Hemmersbach Czech s.r.o. is looking for a new Office Assistant/ Dispatcher who would provide support to our customers, deal with the management of incidents in our ticketing system and with data validation and analysis, monitor correct timelines (SLA) and ticket flow, update contracts with our partners, check the invoices (costs allocations) and help with all administration connected to PMO Department (Project Management Office)

Your responsibilities…

- Arranging the necessary paperwork connected to PMO Department (Project Management Office) – contract revision, close cooperation with Service Delivery Managers, invoice checking and correct costs allocation.

- Providing remote First Level Global Support to end-users, managing customers’ request and feedback

- Qualifying customer entitlement and routing end user to the proper resources

- Analysing problems and applying resolutions

- Troubleshooting and relating resolution procedures to non-technical end-users

- Opening, closing and monitoring of incidents in the system during the complete incident lifecycle

- Monitoring the correct timelines (SLA)

- Contacting the end-user via phone, e-mail & chat

- Providing input toward knowledge base main

You already have...

- Fluent Czech and English (knowledge transfer will be arranged by colleagues from Czech republic, Italy and Poland – occasion to visit Hemmersbach Italy and Hemmersbach Poland)

- Good knowledge of MS Office knowledge (especially Excel and Outlook)

- Basic IT knowledge

- Excellent communication skills with the ability to interact professionally with a diverse group of clients and staff in difficult or conflictive situations

- Help/Service desk background, with experience in customer facing role remotely or face-to-face

- Strong organizational skills with ability to prioritize effectively

- Accuracy in data entry

- Time management skills

- Interest in fixing technical problems and problem solving attitude

What we offer:

- An interesting job in an exponentially growing international company (if you are a good learner, then even a quick and stable career path)

- Taking responsibility for exciting projects with diverse challenges

- Friendly team spirit and a great working atmosphere in a friendly team

- Direct and open communication

- Excellent opportunities for professional and personal further development thanks to our human resources development programme

- Mentor programme for an easy start for new employees

- Room for your own ideas and suggestions for improvement as well as their quick implementation due to brief decisions making processes

- 25 vacation days, 3 sick days, 1 home-office per month, Meal vouchers, Multisport card, pension contribution, company laptop and mobile phone.

If you are interested in applying for this job position or even if you are just curious to get more information, send us your CV (Czech and English).

First contact will be with our Talent Manager Nicoletta and HR Manager Šárka.


Informace o pozici

Společnost
Hemmersbach Czech s.r.o.
Address
Jeremenkova 763/88, Praha – Podolí
Required education: Secondary education or professional training with a school-leaving exam
Required languages: Czech (Proficient), English (Intermediate)
Benefits: Occasional work from home, Educational courses, training, Holidays 5 weeks, Contributions to the pension / life insurance, Cell phone, Notebook, Meal tickets / catering allowance
Listed in: Administration, Technology and development, IS/IT: System and HW administration, Assistant, Back office worker
Employment form
Employment form: Full-time work
Contract duration
Contract duration: Limited (temporary)
Employment contract
Employment contract: employment contract
Employer type: Employer

Also suitable for graduates.

Also suitable for parents on maternity and parental leave.


Hemmersbach Czech s.r.o., Nicoletta Panizzon
Máte šanci! Na tuto nabídku zatím odpověděli méně než 4 lidé.