Rovnováha mezi povinností a přáním
Logo naší společnosti, sestavené ze dvou znaků "rovná se", vyjadřuje naši snahu o dosažení rovnováhy mezi povinnostmi podnikatele v rámci platné legislativy a jeho přáním, resp. představami, o řízení podnikatelských aktivit.

Naše hlavní myšlenka „...nejen účetnictví“ vychází ze základního obsahu námi poskytovaných služeb v oblasti vedení účetnictví, zpracování mezd a daňového poradenství. Současně však posouvá filosofii naší firmy rozšířením portfolia služeb, kdy jsme již dávno překročili rámec podpory našich klientů daleko za jen „běžné“ zpracování účetnictví.

Společnost SLUTO poskytuje služby vedení účetnictví a zpracování mezd od roku 2000. Navázala na sdružení fyzických osob, které působilo v uvedených oblastech služeb již od roku 1992. Až sem sahá počátek praxe vedoucích pracovníků.

Od roku 2011 je společnost SLUTO evidována u Komory daňových poradců České republiky a poskytuje tedy plnohodnotné služby daňového poradce prostřednictvím všech svých pracovníků.

Účetní s praxí/Vedoucí účetního týmu

Rádi pracujete s čísly i komunikujete s lidmi, baví Vás hledat řešení a dotahovat věci do konce, potřebujete, aby Vaše práce měla smysl, zajímáte se o daňovou a účetní legislativu,…? Přidejte se k nám - v současné době rozšiřujeme náš tým v pražské kanceláři a hledáme kolegyni/kolegu na výše uvedenou pozici:

Co Vás čeká:

zajímavá a různorodá činnost

  • komunikace s přidělenými klienty - telefonická, písemná i osobní
  • zpracování dokladů, dat a informací klientů v ekonomickém programu
  • kontrola všech podání (jak klientům, tak úřadům)
  • základní komunikace s úřady ve věcech přidělených klientů
  • sestavováni statistických výkazů svých klientů ve všech oblastech účetních a daňových

díky Vaší odborné práci se budou moci klienti věnovat naplno svému podnikání

Co budete potřebovat:

  • znalosti srovnatelné s min. SŠ vzděláním zaměřeným na ekonomii
  • prokazatelnou a úspěšnou praxi v účtování podnikatelských subjektů min. 2 roky
  • znalost MS Office - v práci využijte jak Word, tak i Excel
  • praktická zkušenost s účetním programem Pohoda pro Vás bude v začátku velkou výhodou
  • chuť povídat si s lidmi a odpovídat na jejich zvídavé dotazy
  • samostatnost a potěšení z toho, že si sami organizujete pracovní činnosti
  • chuť učit se novým věcem a získávat další znalosti
  • v případě, že Vám komunikace v AJ není cizí, můžete získat klienty, u kterých svoji znalost využijete
  • pokud píšete 10-ti prsty, usnadní Vám to práci
  • pečlivý a odpovědný přístup

V případě Vašich hlubších znalostí a delší praxe......

  • min. VŠ vzdělání zaměřené na ekonomii (Bc., Ing., Mgr.)
  • praktické zkušenosti s výkaznictvím, sestavováním účetní uzávěrky, přiznáním k dani z příjmu (FO, PO)
  • prokazatelnou úspěšnou praxi v účtování podnikatelských subjektů - min. 5 let, z toho 2 roky na vedoucí pozici
  • znalost aktuální legislativy týkající se účetní a daňové oblasti
  • praktická zkušenost s dalšími účetními programy pro Vás bude výhodou
  • samostatnost a potěšení z toho, že organizujete pracovní činnosti

......můžete postoupit na vedoucího účetního týmu, kde Vás čeká:

  • vedení a organizace práce svého účetního týmu
  • odborná i metodická podpora týmu svěřených zaměstnanců
  • komunikace s klienty, kterým zpracovávají účetnictví členové svěřeného týmu
  • závěrečná kontrola konečného zpracování všech klienty dodaných dokladů, podkladů apod. v rámci svěřeného účetního týmu (DPH, kontrolní hlášení, silniční daň, atd.)
  • zpracování přiznání DPPO a DPFO za uplynulé období u klientů ve svém týmu
  • zpracovávání a dohled nad dodržováním formální stránky firemních výstupů, tzv. "jednotný formální manuál", prosazování firemní komunikační kultury
  • reporting vedení společnosti v rámci svěřeného účetního týmu (týkající se jak odborné problematiky, tak i personální oblasti) na týdenních poradách vedoucích

Co prací v naší společnosti získáte:

  • pružnou pracovní dobu
  • odbornou radu a podporu vedoucího týmu, do kterého budete patřit
  • oporu v metodických postupech jak při účtování, tak i v komunikaci s klienty
  • pracovat budete v místnosti s dalšími 3 – 4 kolegy
  • motivující finanční ohodnocení (prémie formou podílové mzdy), stejně jako jistotu fixního platu
  • zajímavé benefity (sick days, vzdělávání, home office, multisport kartu, atd.)
  • podporu vašeho dalšího vzdělávání v různých směrech – jazyky, účetnictví, daně,…
  • dobrý pocit z toho, že má Vaše práce smysl
  • 2x do roka pojedete na celofiremní symposium, kde se budete nejen vzdělávat, ale i bavit
  • práci v kolektivu fajn lidí, kde si tykáme

V případě zájmu o námi nabízenou pozici, prosím zašlete Váš strukturovaný životopis s fotografií na uvedenou e-mailovou adresu. Bližší informace o naší společnosti naleznete na www.sluto.cz.


Informace o pozici

Společnost
SLUTO s.r.o.
Adresa
Týnská 1053/21, Praha – Staré Město
Požadované vzdělání: Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
Požadované jazyky: Angličtina (Středně pokročilá)
Plat
Plat: 35 000 – 55 000 Kč / měsíc
Benefity: Bonusy/prémie, Příspěvek na dovolenou, Příspěvek na penzijní/životní připojištění, Flexibilní začátek/konec pracovní doby, Stravenky/příspěvek na stravování, Vzdělávací kurzy, školení, Občerstvení na pracovišti, Příspěvek na sport/kulturu/volný čas, Příspěvek na vzdělání, Zdravotní volno/sickdays, Možnost občasné práce z domova, Firemní akce, Vlastní organizace náplně práce
Zařazeno: Ekonomika a podnikové finance, Daňový poradce/specialista, Účetní, Hlavní účetní, Finanční účetní
Typ pracovního poměru
Typ pracovního poměru: Práce na plný úvazek
Délka pracovního poměru
Délka pracovního poměru: Na dobu neurčitou
Typ smluvního vztahu
Typ smluvního vztahu: pracovní smlouva
Zadavatel: Zaměstnavatel

SLUTO s.r.o., Jarmila Vítková