Do našeho teamu aktuálně hledáme:

Pracovníka zákaznického centra se slovinským jazykem

Náplň pracovní pozice pracovníka Zákaznického centra:

kontroluje a zpracovává klientskou dokumentaci

je zodpovědný za správnost zadaných dat, jejich prověření a kontrolu

komunikuje napříč společností a s klienty společnosti a partnery v dané lokalitě

zadává data do interních systémů společnosti

řeší operativní úkoly

reportuje vedoucímu Back Office

Požadavky:

Min. SŠ vzdělání

dobrá znalost práce s PC (MS Office, Internet)

logické myšlení

pečlivost a preciznost

komunikativnost

samostatný a aktivní přístup k práci

jazyková vybavenost - slovinský jazyk a angličtina na komunikativní úrovni

Nabízíme:
pracovní smlouvu na HPP

adekvátní platové ohodnocení
příjemné pracovní prostředí v moderních kancelářích
odborné pracovní zaškolení
občerstvení na pracovišti

benefity a časté teambuildingové aktivity


Informace o pozici

Společnost
QUAENTAS s.r.o.
Adresa
Tuřanka 1519/115a, Brno – Slatina
Požadované vzdělání: Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
Požadované jazyky: Čeština (Středně pokročilá), Slovinština (Pokročilá), Angličtina (Středně pokročilá)
Plat
Plat: 23 000 – 25 000 Kč / měsíc
Benefity: Bonusy/prémie, Mobilní telefon, Stravenky/příspěvek na stravování, Vzdělávací kurzy, školení, Občerstvení na pracovišti, Příspěvek na sport/kulturu/volný čas, Možnost občasné práce z domova, Firemní akce, Zahraniční pracovní cesty, Dog-friendly office, Možnost studijního volna, Profesní/osobní kouč
Zařazeno: Administrativa, Marketing, Zákaznický servis, Pracovník back office
Typ pracovního poměru
Typ pracovního poměru: Práce na plný úvazek
Délka pracovního poměru
Délka pracovního poměru: Na dobu určitou
Typ smluvního vztahu
Typ smluvního vztahu: pracovní smlouva
Zadavatel: Zaměstnavatel

Pozice je vhodná i pro absolventy.


QUAENTAS s.r.o., Karolína Hrušáková
Máte šanci! Na tuto nabídku zatím odpověděli méně než 4 lidé.