Jsme sehraný kolektiv, který navrhuje, vyvíjí a nasazuje informační systém pro řízení reklamních agentur - Teamogy. Máme skvělou vizi a daří se nám ji naplňovat. Nejsme velká korporace ani začínající parta - jsme stabilní firma, která roste a hledá lidi, které motivuje patřit k nejlepším v oboru a pracovat s moderními technologiemi. Pojďte se s námi podílet na rozvoji řešení, které využívají agentury ve 20 zemích světa na 4 kontinentech. U nás tvoje nápady rozhodně nezapadnou.

Support manager

Popis pozice

Začátkem roku jsme na trh dodali novou verzi našeho systému pro reklamní agentury. Klienti a uživatelé ze všech částí světa přibývají velmi rychle. Všem uživatelům našeho systému chceme poskytnou vynikající péči a co nejvíce jim zpříjemnit práci se systémem.

Support manager je klíčová osoba při budování našeho dlouhodobého vztahu se zákazníkem. Rychlost vyřizování požadavků a kvalita odpovědí klientovi často rozhoduje o tom, jak je zákazník s naším produktem spokojený.

Náplň práce

  • přebírání požadavků a dotazů od uživatelů, jejich zpracování a zpětná komunikace s uživatelem
  • práce na uživatelské dokumentaci
  • návrhy a rozvoj automatizovaných řešení - jak rychleji a kvalitněji obsloužit rostoucí počet uživatelů
  • příprava reportů a podkladů pro další rozvoj systému
  • spoluúčast na rozvoji produktu na základě zpětné vazby od klientů
  • práce s profesionálními nástroji – JIRA pro řízení supportních ticketů a samotný vývoj, Intercom pro komunikaci na Online chatu, IBM Lotus Notes a interní systém Teamogy
  • vše Vás naučíme a vyškolíme ve zkušební době

Co očekáváme

Do týmu hledáme nové kolegy a parťáky, kteří jsou pracovití, učí se rádi nové věci a nebojí se zodpovědnosti.

  • minimálně SŠ vzdělání s maturitou
  • dobrá psaná znalost anglického jazyka
  • základní orientace v IT oboru výhodou
  • komunikativní schopnosti, dobrý psaný projev
  • spolehlivost a pečlivost

Co nabízíme my Vám

  • práci ve firmě s 20-ti letou historií a velkou perspektivou
  • pohodový a fungující stabilní tým
  • férové a přátelské zázemí
  • profesionální zaškolení zkušenými kolegy a odborníky
  • 3 dny zdravotního volna
  • Multisport karta
  • kvalitní ohodnocení s potenciálem trvalého růstu
  • nástup možný ihned nebo dohodou, vhodné i pro absolventy

Je pro nás důležité, aby se každý rozvíjel

  • pravidelné interní i externí vzdělávání (semináře, konference, školení)
  • možnost využít služeb interního certifikovaného kouče pro vlastní profesní i osobní rozvoj
  • vyhrazený čas pro studium novinek a trendů
  • přímá účast na rozvoji produktu

Přidejte se k nám


Každodenní intenzivní práce na Teamogy nás velmi naplňuje. Jakákoliv zpětná vazba od klienta nás motivuje, produkt neustále vylepšujeme a nadšeně pracujeme na tom, aby Teamogy byl globálně nejlepší systém pro řízení reklamní agentury.

Každý člen našeho týmu se podílí na tom, jak klient vnímá náš produkt a jak se produkt prodává. Každý z nás je zodpovědný za naplňování firemní vize. Zároveň každý je za kvalitní práci férově ohodnocen a přímo motivován zvyšujícím se počtem našich uživatelů.


Informace o pozici

Společnost
AD-IN-ONE Europe a.s.
Adresa
Bavorská 856/14, Praha – Stodůlky
Požadované vzdělání: Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
Požadované jazyky: Čeština (Výborná), Angličtina (Pokročilá)
Plat
Plat: 30 000 – 50 000 Kč / měsíc
Benefity: Flexibilní začátek/konec pracovní doby, Vzdělávací kurzy, školení, Příspěvek na sport/kulturu/volný čas, Zdravotní volno/sickdays, Firemní akce, Profesní/osobní kouč
Zařazeno: IS/IT: Vývoj aplikací a systémů, Zákaznický servis
Typ pracovního poměru
Typ pracovního poměru: Práce na plný úvazek
Délka pracovního poměru
Délka pracovního poměru: Na dobu neurčitou
Typ smluvního vztahu
Typ smluvního vztahu: pracovní smlouva, práce na živnostenský list/IČO
Zadavatel: Zaměstnavatel

Pozice je vhodná i pro absolventy.