Hledáte jistotu, nadprůměrné finanční ohodnocení a jedinečné benefity?
Jsi komunikativní? Potřebuješ práci, kde jsi neustále v kontaktu s lidmi?
Staňte se naší součástí!

Požadujeme:

  • minimálně SOU/SŠ vzdělání
  • zkušenost s oblasti klientského servisu je výhodou, ne však podmínkou
  • dobrou úroveň sociálních dovedností: komunikativnost, reprezentativní vystupování
  • pečlivost, odolnost vůči stresu, časovou flexibilitu
  • čistý trestní rejstřík

Náplň práce:

  • kontaktovat klienty, kteří již projevili zájem o naše služby
  • práce s interní databází klientů
  • poskytování informací - zajišťování podpory klientů
  • úzce spolupracuješ se zkušenějšími členy týmu
  • reporting a zpětnou vazbu manažerovi

Nabízíme:

  • zaměstnání na HPP (pracovní smlouva), možné i na IČ
  • motivační finanční ohodnocení zahrnující garantovanou mzdu 25.000Kč
  • přátelský kolektiv a individuální přístup ke každému zaměstnanci
  • vzdělávání a další rozvoj odborných dovedností a znalostí
  • možnost kariérního růstu
  • fyzicky nenáročnou práci
  • moderní prostředí a nápoje na pracovišti zdarma

Informace o pozici

Společnost
ThinkMarkets
Adresa
Pražákova 1008/69, Brno – Štýřice
Požadované vzdělání: Odborné vyučení bez maturity
Požadované jazyky: Čeština (Výborná), Slovenština (Výborná)
Plat
Plat: 25 000 – 40 000 Kč / měsíc
Benefity: Bonusy/prémie, Provize z prodeje, Manažerský motivační program, Mobilní telefon, Vzdělávací kurzy, školení, Kafetérie, Občerstvení na pracovišti, Příspěvek na sport/kulturu/volný čas, Firemní akce, Dovolená více než 5 týdnů
Zařazeno: Administrativa, Marketing, Prodej a obchod, Asistentka, Obchodní asistent, Pracovník call centra, Referent
Typ pracovního poměru
Typ pracovního poměru: Práce na plný úvazek
Typ smluvního vztahu
Typ smluvního vztahu: pracovní smlouva, práce na živnostenský list/IČO
Zadavatel: Zaměstnavatel

Pozice je vhodná i pro absolventy.