Vážení zájemci,

nabízíme volné pracovní místo na pozici asistent/ka zahraničního oddělení.

Naše firma se zabývá vyřizováním vrácení DPH ze všech zemí EU a vybraných třetích zemí. Provádíme daňové registrace, přiznání k DPH a spotřební daně.

Co vás čeká

· kancelářská administrativa, elektronické zpracování a předložení zahraničních dokladů našich klientů příslušných zemí EU, kontrola navedených dokladů v systému před odesláním na FÚ

Jaké znalosti a dovednosti byste měli mít

· znalost cizích jazyků, němčina výhodou.

· znalost práce na PC (MS office)

· pečlivost a zodpovědnost

Výhodou bude, pokud budete umět

· německy

Co vám můžeme nabídnout

· přátelský kolektiv

· možnost karierního postupu

· dovolená 5 týdnů

· stravenky v hodnotě 118,- Kč plně hrazeny zaměstnavatelem

· 3 dny sick days

· mimořádné odměny

Pracovní smlouva na dobu určitou s možností změny na dobu neurčitou

"Zaujala Vás naše nabídka? Napište nám."


Informace o pozici

Společnost
EUROVAT - ASISTANCE spol. s r.o.
Adresa
Na Hrázi 1452, Vsetín
Požadované vzdělání: Vyšší odborné
Požadované jazyky: Němčina (Středně pokročilá) nebo Angličtina (Středně pokročilá) nebo Polština (Středně pokročilá)
Plat
Plat: 20 000 – 30 000 Kč / měsíc
Benefity: Bonusy/prémie, Příspěvek na dovolenou, Stravenky/příspěvek na stravování, Dovolená 5 týdnů, Vzdělávací kurzy, školení, Zdravotní volno/sickdays, Firemní akce, Možnost si napracovat hodiny, Možnost studijního volna
Zařazeno: Administrativa
Typ pracovního poměru
Typ pracovního poměru: Práce na plný úvazek
Délka pracovního poměru
Délka pracovního poměru: Na dobu určitou
Typ smluvního vztahu
Typ smluvního vztahu: pracovní smlouva
Zadavatel: Zaměstnavatel

Pozice je vhodná pro absolventy.