Supply Chain Manager

Naším klientem je dceřinná společnost technologického giganta vyvíjejícího IT produkty pro bankovnictví a retail. Podílejte se na vývoji vlastních platebních systémů, na které se společnost specializuje. Svěží firma se základnou ve třech evropských lokalitách, podporuje své zaměstnance v přivádění vlastních nápadů k životu.

Jaká bude Vaše role:

  • zodpovědnost za objednávky a logistiku pro přiřazené zákaznické účty,
  • řízení outsourcingových servisních partnerů,
  • vedení a zajišťování nových zákaznických účtů a s tím souvisejících procesů,
  • kooperace na RFI / RFP / RFQ procesech z pohledu dodavatelů,
  • reprezentovat společnost na setkáních s klienty a dodavateli.

Co od Vás očekáváme:

  • alespoň 3 let praxe na obdobné pozici,
  • zkušenosti v oblasti fintech, elektroniky HW, telco nebo podobné oblasti,
  • výhodou jsou znalosti z projektového řízení,
  • anglický jazyk na komunikativní úrovni.

Co můžete očekávat vy:

  • pro svou pracovní posádku vybudovala společnost prostor, kde je možné na chvíli vydechnout,
  • k dispozici vám je relax room či knihovna s odbornou literaturou,
  • dále můžete využít širokou škálu firemních benefitů, jako jsou stravenky, služební telefon a notebook, příspěvky na penzijní připojištění, příspěvek na dopravu, 5 týdnů dovolené, zdravotní volno/sick days,
  • stanete se součástí týmu, který se podílí na vývoji vlastních produktů společnosti,
  • navíc dává náš klient prostor jak mladým talentům, kteří zde můžou nastartovat svou kariéru, tak zkušeným expertům.

Informace o pozici

Společnost
Capacita s.r.o.
Adresa
Hlavní město Praha
Požadované vzdělání: Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
Požadované jazyky: Angličtina (Středně pokročilá)
Zařazeno: Doprava, logistika a zásobování, IS/IT: Vývoj aplikací a systémů
Typ pracovního poměru
Typ pracovního poměru: Práce na plný úvazek
Typ smluvního vztahu
Typ smluvního vztahu: pracovní smlouva, práce na živnostenský list/IČO
Zadavatel: Personální agentura