Charita Česká republika:

„Jednou chariťák, vždycky chariťák“

• poskytuje pomoc lidem v ohrožení a nouzi bez ohledu na jejich rasu, národnost, náboženství nebo státní a politickou příslušnost - naše služba je založena na respektování, ochraně a rozvíjení přirozených práv každého člověka
• je největším poskytovatelem sociálních a zdravotních služeb v České republice
• nabízí pomoc lidem v nouzi u nás i v zahraničí a provozuje širokou síť sociálních, zdravotních a humanitárních služeb
• v České republice poskytuje celkem 1.299 služeb v oblasti sociální péče, sociální prevence, zdravotních služeb, hospicové péče a dalších
• eviduje přes 144.750 klientů a spolupracuje s 69.841 dobrovolníky
• Tříkrálová sbírka vynesla letos 119 184 663 Kč
• v charitních zařízeních pracuje téměř 8000 zaměstnanců
• ve své práci vychází z křesťanských principů
• má díky členství v síti Caritas Internationalis a Caritas Europa partnery po celém světě
• v rámci humanitární a rozvojové pomoci má zastoupení ve 29 zemích světa (např. Zambie, Irák, Moldavsko, Mongolsko aj.) především v oblasti zdravotnictví, sociální péče a vzdělávání. Věnuje se také podpoře zemědělství a občanské společnosti.
• více o nás na www.charita.cz, www.trikralovasbirka.cz, www.svet.charita.cz.

Asistent/ka back office

Máš zkušenosti s prací asistent/ky? Chceš pracovat pro organizaci, u které ti její činnosti dávají hlubší smysl? Pokud sis odpověděla na obě otázky ANO, tak čti dál...:-)

Hledáme totiž nového kolegu/kolegyni na pozici Asistent/ka back office, který/á:

· přijímá hovory a vyřizuje dotazy, přepojuje a předává vzkazy

· předává emaily podle zaměření ostatním kolegům

· eviduje důležité dokumenty

· sleduje aktuálnost dat a údajů na výpisech a jiných dokumentech a zajišťuje jejich aktualizaci na ministerstvech a dalších úřadech dle potřeby

· zajišťuje evidenci došlé pošty a odesílá poštu

· eviduje požadavky na kancelářské potřeby všech oddělení, porovnává cenové nabídky firem a využívá slev, vyřizuje objednávky a předává dodané zboží, zajišťuje kontrolu fakturovaného zboží, přebírá balíky

· kontroluje zásoby spotřebního materiálu a zajišťuje jejich průběžné dodávání

· pomáhá s přípravou občerstvení a případným úklidem nádobí

· zajišťuje nákupy občerstvení

· zajišťuje ověřování dokumentů a drobné pochůzky

· komunikuje s partnery ze zahraničí (většinou Caritas Europa, Caritas Internationalis)

· příležitostně zpracovává a analyzuje činnost Caritas Europa a Caritas Internationalis

Na čem nám záleží:

· min. SŠ vzdělání

· angličtina na středně pokročilé úrovni

· systematičnost, preciznost, orientaci na detail

· odhodlání být nápomocný/á

· selský rozum (umět si s úkoly poradit)

· přátelská povaha

· a abys zapadl/a do týmu J

Typ úvazku:

· práce na plný úvazek (pracovní smlouva)

Délka pracovního poměru:

· na dobu určitou (1 rok s možností prodloužení na dobu neurčitou)

Co nabízíme:

· zázemí stabilní neziskové organizace se seriózním přístupem

· příjemný a přátelský kolektiv, který chce táhnout za jeden provaz J

· žádný předepsaný dress code (chceme, aby ses cítil/a příjemně)

· 5 týdnu dovolené

· 2 dny sick days

· stravenky bonusy/prémie

· mobilní telefon

· vzdělávací kurzy/ školení (chceme tě podporovat v osobním i profesním rozvoji)

· firemní akce/ mimo firemní akce

· máme dog-friendly office

· můžeš získat zkušenosti při spolupráci s ostatními kolegy

· máme vyhrazený kuřácký koutek

Kde bys pracoval/a:

přímo v centru Prahy - Národní třída

Práce vhodná:

· pro absolventy

· pro zkušené asistenty/tky

Nástup možný:

· ihned (nejdéle od 17.6.2019)

Pokud si myslíš, že se rychle učíš, chceš být ihned zaměstnaný/á a zároveň tě láká být součástí skvělého týmu v jedné z největších neziskových organizací v Česku, pak neváhej a zašli nám své CV. Nezapomeň prosím ani na motivační dopis. Těšíme se na Tebe!

Bc. Michaela Moravcová

Office/Process manažerka


Informace o pozici

Společnost
Charita Česká republika
Adresa
Vladislavova 1460/12, Praha – Nové Město
Požadované vzdělání: Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
Požadované jazyky: Angličtina (Středně pokročilá)
Benefity: Bonusy/prémie, Mobilní telefon, Notebook, Flexibilní začátek/konec pracovní doby, Stravenky/příspěvek na stravování, Dovolená 5 týdnů, Vzdělávací kurzy, školení, Příspěvek na sport/kulturu/volný čas, Zdravotní volno/sickdays, Možnost občasné práce z domova, Dog-friendly office
Zařazeno: Administrativa
Typ pracovního poměru
Typ pracovního poměru: Práce na plný úvazek
Délka pracovního poměru
Délka pracovního poměru: Na dobu určitou
Typ smluvního vztahu
Typ smluvního vztahu: pracovní smlouva
Zadavatel: Nezisková organizace

Pozice je vhodná pro absolventy.


Charita Česká republika, Barbora