Anecoop Praha, s.r.o. je jednou z poboček významné španělské společnosti Anecoop S. Coop. V současné době je Anecoop evropským lídrem v exportu čerstvého ovoce a zeleniny ze Španělska. Jeden z hlavních evropských dodavatelů čerstvých produktů, a zároveň druhou nejdůležitější společností v distribuci čerstvého citrusového ovoce na světě. Jsme firmou s rozsáhlou mezinárodní klientelou a více než 20 letými zkušenostmi.

Asistent/ka

Náplň práce:

  • zodpovědnost za chod kanceláře:

správa kancelářské agendy, kontrola a vedení firemní administrativy, firemní korespondence, objednávky kancelářského materiálu, zajištění oprav a reklamací, zajištění služebních cest, správa vozového parku, archivace dokumentů, spolupráce s externími dodavateli služeb (např. IT, telefonními společnostmi, zajištění odborných kurzů, překladů apod.), podpora vedení společnosti, péče o návštěvy, zajištění výběrových řízení nových zaměstnanců, adhoc úkoly zadané vedením společnosti, podpora ostatních oddělení

  • zodpovědnost za marketingové aktivity:

tvorba prezentací, zajištění marketingových eventů a promo akcí, komunikace s firemním grafikem a PR agenturou, zajištění reklamních předmětů, správa firemních profilů na sociálních sítích

Požadujeme:

  • SŠ/VŠ vzdělání
  • velmi dobrá znalost MS Office
  • řidičský průkaz sk. B - aktivní řidič
  • výborná znalost českého jazyka (slohová i gramatická stránka)
  • angličtina, případně španělština min na úrovni B1
  • výborné organizační schopnosti
  • dobré komunikační schopnosti a profesionální vystupování
  • schopnost pracovat pod tlakem, umět si stanovit priority a dodržovat termíny
  • schopnost hledat optimální řešení
  • aktivní přístup k práci, vysoké pracovní nasazení
  • samostatnost, spolehlivost, zodpovědnost, pečlivost

Nabízíme:

  • Odpovídající platové ohodnocení
  • Zaměstnanecké benefity
  • Zázemí úspěšné, stabilní a prosperující společnosti na Praze 13 (u stanice metra)
  • Zajímavou, samostatnou a odpovědnou práci v mezinárodní společnosti
  • Využití/naučení cizích jazyků
  • Mladý kolektiv, neformální prostředí v moderní kanceláři

Pokud Vás nabídka zaujala, zašlete nám své aktuální CV spolu s průvodním dopisem v českém jazyce. Těšíme se na Vaše odpovědi.

V případě jakéhokoli dotazu k pozici můžete využít odpovědní formulář.


Informace o pozici

Společnost
ANECOOP Praha, s.r.o.
Adresa
Petržílkova 2583/13, Praha – Stodůlky
Požadované vzdělání: Vzdělání není podstatné
Požadované jazyky: Angličtina (Mírně pokročilá) nebo Španělština (Mírně pokročilá)
Benefity: Bonusy/prémie, Příspěvek na dovolenou, Mobilní telefon, Sleva na firemní výrobky/služby, Stravenky/příspěvek na stravování, Vzdělávací kurzy, školení, Občerstvení na pracovišti, 13. plat
Zařazeno: Administrativa, Marketing, Prodej a obchod, Asistentka, Office Manager, Specialista marketingu
Typ pracovního poměru
Typ pracovního poměru: Práce na plný úvazek
Délka pracovního poměru
Délka pracovního poměru: Na dobu určitou
Typ smluvního vztahu
Typ smluvního vztahu: pracovní smlouva
Zadavatel: Zaměstnavatel

Pozice je vhodná pro absolventy.