Jsme nadnárodní společností a lídrem na globálním trhu působícím v oblasti kontroly kvality, ověřování, testování a certifikací.

Back Office referentka

Hledáme do týmu kolegyni s výbornými komunikačními schopnostmi, která je pečlivá, odpovědná a má smysl pro detail a přesnost.

Na oplátku nabízíme příjemnou pracovní atmosféru v mladém kolektivu, odpovídající platové ohodnocení a zázemí velké nadnárodní společnosti.

Pozice je vhodná i pro absolventky SŠ/VŠ.

Náplň práce spočívá:

  • v administrativě pro jednatele společnosti – příprava podkladů pro jednání, vedení jeho kalendáře, objednávání letenek, ubytování, vedení knihy jízd a vyúčtování cestovních nákladů. Dále běžná denní operativa – organizace jeho návštěv, místností pro jednání apod.
  • v úzké spolupráci s recepcí společnosti, spočívající v práci s účetním systémem, v zastupování recepční v době její nepřítomnosti (obědová pauza a plánovaná či neplánovaná nepřítomnost)
  • v úzké spolupráci s vedoucím oddělení Support & Quality, spočívající např. v revizi procedur, správě interních směrnic na teamsite, v pomoci a podpoře při firemních akcích, v přípravě dokumentů k archivaci, ve vedení evidence školení a termínů, v plnění operativních úkolů.

Nástup možný ihned.

Místo výkonu práce na adrese: K Hájům 1233/2, Praha 5.


Informace o pozici

Společnost
SGS Czech Republic, s.r.o.
Adresa
K Hájům 1233/2, Praha – Stodůlky
Požadované vzdělání: Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
Požadované jazyky: Angličtina (Mírně pokročilá)
Benefity: Mobilní telefon, Notebook, Příspěvek na penzijní/životní připojištění, Stravenky/příspěvek na stravování, Dovolená 5 týdnů, Kafetérie, Zdravotní volno/sickdays
Zařazeno: Administrativa
Typ pracovního poměru
Typ pracovního poměru: Práce na plný úvazek
Délka pracovního poměru
Délka pracovního poměru: Na dobu neurčitou
Typ smluvního vztahu
Typ smluvního vztahu: pracovní smlouva
Zadavatel: Zaměstnavatel

Pozice je vhodná pro absolventy.