ZENOVA services s.r.o. je českou společností působící po celé České republice a spolehlivý partner s dlouholetými zkušenosti na trhu v oblasti služeb facility managementu. Pro naše klienty zajišťujeme činnosti, které nesouvisí s jejich hlavní činností jako technickou správu, úklid, odpadové hospodářství, energetický management, recepční a administrativní služby, údržbu zeleně a další. Trvale zaměstnáváme více než 3000 prověřených pracovníků.

Mzdová/ý účetní

ZENOVA services, s.r.o., společnost s celorepublikovou působností zabývající se správou nemovitostí, hledá novou posilu.

Do našeho personálně-mzdového týmu přijmeme dalšího kolegu či kolegyni. Hledáme člověka, který rozumí mzdovému účetnictví, umí pracovat samostatně a snadno si poradí se zadanými úkoly.

Mzdová/ý účetní

NÁPLŇ PRÁCE:

  • zpracování mezd zaměstnanců dle české legislativy; včetně výpočtu daní,
  • sociálního a zdravotního pojištění (přihlášky, odhlášky a změny), provádění srážek z platu, výpočet náhrad atd.,
  • vydávání potvrzení (např. ELDP, potvrzení o příjmu pro ÚP),
  • zpracování exekucí a srážek, komunikace s exekutory a ČSSZ v případě pracovní neschopnosti,
  • příprava zpráv, hlášení a podávání informací pro ÚP, ČSÚ, ČSSZ, zdravotní pojišťovny, zřizovatele a další instituce,
  • komunikace s příslušnými úřady v otázkách mezd, pojištění a daní;
  • sledování legislativních změn, spolupráce na vytváření interní dokumentace týkající se mzdové agendy;
  • vyhotovení podkladů pro roční zúčtování daně z příjmu zaměstnanců,
  • příprava podkladů pro kontroly ze státních úřadů,
  • komunikace se zaměstnanci,
  • vedení osobních složek zaměstnanců na hlavní pracovní poměr,
  • příprava pravidelného měsíčního reportingu pro vedení společnosti,
  • kompletace dokumentů.

POŽADUJEME:

  • praxi v oboru alespoň 3 roky,
  • znalost mzdových předpisů a s tím související legislativy (zákon o nemocenském pojištění, atd.),
  • základní znalost zákoníku práce a souvisejících nařízení,
  • pokročilá znalost práce s MS Office (Outlook, Excel a Word),
  • samostatnost a odpovědný přístup k práci,
  • znalost mzdového programu Target je výhodou.

NABÍZÍME:

  • HPP na dobu určitou 1 rok, při vzájemné spokojenosti prodloužení a nebo možnost práce na IČO,
  • pravidelné odborné vzdělávání,
  • přátelský a malý kolektiv,
  • moderní kancelář v centru Prahy (linka metra A nebo B),
  • Multisport kartu za zvýhodněnou cenu,
  • 25 dní dovolené,
  • vzdělávací akce a teambuilding.

Nástup je možný ihned, ale počkáme i na uchazeče s dvouměsíční výpovědní lhůtou.

Pokud Vás nabízená pozice zaujala, zašlete nám, prosím, Váš životopis (včetně fotografie).

V případě, že nebudete vyrozuměni do 30 dnů od data ukončení přijímání přihlášek od uchazečů, nepostupujete do dalšího kola výběrového řízení.


Informace o pozici

Společnost
ZENOVA services s.r.o.
Adresa
Purkyňova 2121/3, Praha – Nové Město
Požadované vzdělání: Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
Benefity: Mobilní telefon, Dovolená 5 týdnů, Vzdělávací kurzy, školení, Příspěvek na sport/kulturu/volný čas, Firemní akce
Zařazeno: Administrativa, Ekonomika a podnikové finance, Personalistika a HR, Administrativní pracovník, Mzdová účetní, Vkládání dat do počítače
Typ pracovního poměru
Typ pracovního poměru: Práce na plný úvazek
Délka pracovního poměru
Délka pracovního poměru: Na dobu určitou
Typ smluvního vztahu
Typ smluvního vztahu: pracovní smlouva, práce na živnostenský list/IČO
Zadavatel: Zaměstnavatel

Pozice je vhodná pro OZP, s docházením do firmy. Vhodné pro: tělesně postižení, ostatní.


ZENOVA services s.r.o., Adéla Hořínková
222 220 809