MetLife Europe d.a.c. je dceřinou společností MetLife, Inc., již déle než 140 let pečuje o 100 miliónů zákazníků ve více než 50 zemích světa. Na českém trhu působíme od roku 1992 a nabízíme širokou škálu kvalitních produktů životního, úrazového a skupinového pojištění, které se osvědčily v mnoha zemích světa a jsou schopny uspokojit požadavky klientů všech věkových kategorií. Více informací najdete na stránkách www.metlife.cz

Asistentka management týmu

Máte chuť:

  • Zodpovídat za organizaci časového harmonogramu management týmu CZ a SK, zejména sjednávání pracovních schůzek a obchodních jednání
  • Mít na starosti administraci procesu systému nákupu
  • Organizovat a zajišťovat služební cesty včetně rezervace letenek a ubytování
  • Zajišťovat a pomáhat při akcích agenturních týmů
  • Vyřizovat a připravovat obchodní korespondenci a emailové zprávy
  • Připravovat podklady pro reporty a prezentace
  • Komunikovat s celým týmem a odděleními napříč firmou
  • Zastupovat asistenku generálního ředitele v její nepřitomnosti

Budeme si rozumět pokud:

  • Máte SŠ/VŠ vzdělání
  • Můžete nabídnout min 3 letou zkušenost na podobné pozici
  • Baví Vás organizovat, kontrolovat a zařizovat věci
  • Jste komunikativní, proaktivní a umíte si práci zorganizovat
  • Máte příjemné profesionální vystupování
  • Umíte pracovat samostatně ale být i přínosným členem týmu
  • Kamarádíte se s MS Office (Word, Excel, PowerPoint)
  • Chcete a zvládnete používat aktivně anglický jazyk (převážně písemnou formou)

U nás získáte:

  • Smysluplnou práci v mezinárodní společnosti s týmem přátelských kolegů
  • Příjemné pracovní prostředí v centru Prahy v kancelářské budově Quadria s vynikající dopravní
  • dostupností na metru Národní třída
  • Možnost profesního a osobního růstu v dynamické mezinárodní společnosti
  • Širokou nabídku benefitů:
    -roční MHD jízdné
    - stravenky v hodnotě 110 Kč
    - příspěvek na penzijní připojištění
    - kurzy AJ hrazené zaměstnavatelem na pracovišti
    - Multisport karta
    - masáže na pracovišti
    - vynikající káva a čaj zdarma

Na co se nyní od Vás těšime:

  • Email s Vašim aktuálním životopisem a motivačním dopisem
  • Informaci o vaší platové představě
  • Termín možného nástupu

Informace o pozici

Společnost
MetLife Europe d.a.c., pobočka pro Českou republiku
Adresa
Purkyňova 52/6, Praha – Nové Město
Požadované vzdělání: Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
Požadované jazyky: Čeština (Výborná), Angličtina (Středně pokročilá)
Zařazeno: Administrativa, Bankovnictví a finanční služby, Pojišťovnictví, Asistentka
Typ pracovního poměru
Typ pracovního poměru: Práce na plný úvazek
Délka pracovního poměru
Délka pracovního poměru: Na dobu neurčitou
Typ smluvního vztahu
Typ smluvního vztahu: pracovní smlouva
Zadavatel: Zaměstnavatel

MetLife Europe d.a.c., pobočka pro Českou republiku, Radka Čornejová
731 624 175