Zákaznická podpora pro jazykáře - ŠANCE pro NĚMČINÁŘE

Zákaznická podpora pro jazykáře - velká šance pro ABSOLVENTY!

Do velice příjemného a lidského prostředí zahraniční firmy v Brně, která poskytuje služby pro své zahraniční zákazníky a dodavatele, hledám jazykově nadané kandidáty. Pokud Vás baví komunikace, chcete využívat angličtinu nebi kombinaci evropských jazyků, které umíte, mít hezké benefity a pracovat ve společnosti, která si zakládá na dobrých vztazích a spokojenosti svých zaměstnanců, neváhejte mi poslat své CV.

Hledám kandidáta se znalostí NĚMČINY +angličtiny - nástup možný ihned.

Také hledám kandidáta na pozici s využitím jen AJ - nástup dle dohody.

Požadavky:

* SŠ/VŠ vzdělání jakéhokoliv zaměření

* Znalost aktivní pokročilé Angličtiny

* Znalost zmíněného dalšího evropského jazyka - nyní NJ

* Zákaznická orientace, mít rád kontakt s lidmi a být nápomocný

* Velmi dobré komunikativní schopnosti

* Praxe v administrativě, zákaznické podpoře, v zákaznickém centru je velká výhoda pro "rychlejší" zapracování

* Je to šance i pro šikovné absolventy nebo kandidáty bez praxe (kteří splňují znalost jazyka)

* Zájem o rozvíjení se v oblasti zákaznické podpory nebo práci s fakturami ( pro kterou budete plně zaškoleni)

Náplň práce je komunikace se zákazníky a firemními EVROPSKÝMI partnery v cizích jazycích, pomoc v oblasti fakturační nebo administrativní, práce s PC a firemními systémy, týmová spolupráce, využívání cizích jazyků.

Ráda individuálně vysvětlím detaily.

Pokud chcete využít cizí jazyky, jste komunikativní a nechcete třeba jen učit, překládat nebo hledáte po škole svou první práci, zkuste tuto šanci.

Nástup možný brzy!

Nabízím Vám hezkou a motivační práci v moc příjemném kolektivu, kdy firmě záleží, aby Vám bylo dobře.

Zašlete prosím své CV do výběrového řízení.

Těším se na Vás!


Informace o pozici

Společnost
KOVALSKY & PARTNERS s.r.o.
Adresa
Brno
Požadované vzdělání: Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
Požadované jazyky: Angličtina (Pokročilá) nebo Němčina (Pokročilá)
Plat
Plat: 25 000 – 30 000 Kč / měsíc
Zařazeno: Administrativa, Bankovnictví a finanční služby, Zákaznický servis, Administrativní pracovník, Fakturantka, Účetní, Specialista pohledávek, Referent, Pracovník back office
Typ pracovního poměru
Typ pracovního poměru: Práce na plný úvazek
Délka pracovního poměru
Délka pracovního poměru: Na dobu neurčitou
Typ smluvního vztahu
Typ smluvního vztahu: pracovní smlouva
Zadavatel: Personální agentura

Pozice je vhodná i pro absolventy.