Pomáháme transformovat přední organizace ve střední a východní Evropě poskytováním služeb manažerského poradenství, projektového řízení, systémové integrace a vývoje aplikací. Spojujeme osvědčené postupy, zkušenosti z velkých mezinárodních projektů, výjimečné know-how lokálního trhu a flexibilní přístup orientovaný na potřeby zákazníka.

Zastřešujeme IT od A až po Z. Od IT architektury a technického designu, přes vývoj aplikací, business intelligence, IT bezpečnosti, až po integraci IT systémů a jejich komponent. Pomáháme našim klientům vytěžit z informačních technologií maximum, ať už se to týče klíčových systémů pro jejich podnikání, data warehouse a řešení pro business intelligence, integrační platformy nebo jiných specifických aplikací.
Spojujeme globálně ověřené postupy s roky zkušeností i know-how místního trhu a přirozenou flexibilitu.

Hledáme neobyčejné lidi, kteří hledají mimořádnou životní dráhu i náročnou a strhující práci.

Business Consultant - projekty v bankovnictví

Podílíme se na dodávkách velkých projektů pro nejvýznamnější české, slovenské a rakouské banky, např. implementace nových internetových a mobilních bankovnictví a uvítáme mezi sebou nového kolegu!

Jako Business Consultant budeš mít příležitost podílet se na konzultačních projektech zejména v oblasti bankovnictví.

Budeš mít jedinečnou možnost vytvářet, dizajnovat a nastavovat nové procesy a business modely a pomáhat klientům je integrovat a využívat. Zároveň dostaneš příležitost rozvíjet svou schopnost řešit problémy, svůj leadership a zručnosti v oblasti vedení týmu.

Tvé každodenní odpovědnosti na projektu budou různé a budou zahrnovat:

# Komunikaci se zástupci zákazníka, mapování jejich business a technických problémů a účast na jejich řešení
# Přípravu návrhů řešení na základě technických a funkčních požadavků a specifikací uživatelů a účast na přípravě dokumentace
# Realizaci případových studií, finančních a nebo funkčních AS-IS/TO-BE procesních analýz
# Design nových business procesů, kapabilit a podpůrných technologií
# Tvorbu komunikačních materiálů, tréningů a dalších pomůcek na podporu aktivit řízení změny
# Projektové řízení / koordinaci interních a nebo externích zdroj

Co bys měl splňovat?:

# Alespoň 2 roky relevantní praxe; VŠ technického/ekonomického směru výhodou
# Skvělé analytické myšlení; znalost bankovního sektoru
# Znalost UML a SQL
# Konstruktivní přístup k řešení problémů
# Flexibilita a ochota pracovat v různých strategických a operativních rolích napříč odvětvími
# Vynikající koordinační, prezentační a komunikační zručnosti
# Týmový hráč se schopností pracovat efektivně i na samostatných úkolech
# Pozitivní přístup, otevřené myšlení a chuť plně se zapojit do společných projektů
# Ochota cestovat

Nabízíme:

# Přímá spolupráce s manažery významných firem na zajímavých business projektech
# Práce v malých, efektivně fungujících týmech
# Intenzivní koučink od zkušených manažerů a pololetní hodnocení dosažených výsledků práce
# Série profesionálních školení
# Perspektiva rychlého kariérního růstu až na manažerskou pozici
# až 6 týdnů dovolené
# Balíček zaměstnaneckých benefitů (pronajatá vila v Evropě, stravenky, cestovní pojištění, multisport karta, zaměstnanecký referral bonus, profesní školení, firemní akce, atd.)

Lokalita Praha

Možnost práce na IČO


Informace o pozici

Společnost
Greyson Consulting s.r.o.
Adresa
Hvězdova 1716/2b, Praha – Nusle
Požadované vzdělání: Vysokoškolské / univerzitní
Požadované jazyky: Čeština (Výborná), Angličtina (Středně pokročilá)
Benefity: Stravenky/příspěvek na stravování, Dovolená 5 týdnů, Vzdělávací kurzy, školení, Občerstvení na pracovišti, Příspěvek na sport/kulturu/volný čas, Zdravotní volno/sickdays, Možnost občasné práce z domova, Firemní akce
Zařazeno: IS/IT: Konzultace, analýzy a projektové řízení, IT konzultant
Typ pracovního poměru
Typ pracovního poměru: Práce na plný úvazek
Délka pracovního poměru
Délka pracovního poměru: Na dobu neurčitou
Typ smluvního vztahu
Typ smluvního vztahu: pracovní smlouva, práce na živnostenský list/IČO
Zadavatel: Zaměstnavatel