Společnost HyperMedia, a.s. byla založena v roce 2003, jejím prvním projektem byl portál HyperInzerce.cz – v současné době největší český inzertní portál. Hlavními činnostmi společnosti jsou internetový marketing, zastupování webů a prodejní servis HyperOdvoz.cz. Dnes patří skupina HyperMedia k nejvýraznějším hráčům v této oblasti na českém trhu a z hlediska návštěvnosti patří do TOP desítky. Vlastní a zastupuje více než 80 portálů, které poměrně rychle získaly vysokou oblibu. Mají miliony návštěv měsíčně a přes 2 miliony registrovaných uživatelů, jejichž počet neustále roste.

Nyní hledáme do našeho týmu novou posilu:)

Manažer/ka - Ředitel/ka obchodního týmu

Jste profík v businessu a zároveň máte výborné manažerské schopnosti? Hledáte práci, která dává smysl a kde se rozhodně nebudete nudit? Vaší silnou stránkou jsou organizační schopnosti, timemanagement a tah na branku? ANO? Pak hledáme právě vás.

Co vás bude čekat, pokud se stanete obchodním manažerem/ředitelem našeho obchodního oddělení? Budete zodpovědní za kontrolu, růst a rozvoj obchodního týmu. Hlavní zodpovědností budou samozřejmě obchodní výsledky vašeho oddělení. Jedná se o klíčovou pozici, hledáme tedy silně vyzrálou a samostatnou osobnost, která umí věci dotahovat do konce a nemusí být neustále urgována.

Pozice je přímo podřízená výkonnému řediteli, je tedy potřeba umět si obhájit své výsledky, umět argumentovat, přicházet s novými nápady, inovacemi a neustále projekty posouvat.

Určitě nehledáme osobu, která vše odkýve a nedokáže si prosadit své názory a v případě, že se danému oddělení nedaří plnit, tak jen sedí a hledá důvody, proč to nejde, místo způsoby, aby to šlo.

Vzhledem k tomu, že do naší společnosti vstoupil silný hráč na trhu v oblasti offline reklamy, bude tedy také velkou výzvou propojit vzájemné synergie.

Náplní vaší práce bude:

  • Zodpovědnost za obchodní výsledky vašeho týmu.
  • Vedení, motivace a controlling týmu obchodníků - primárně telesales, ale i obchodníci v terénu.
  • Rozvoj a rozšíření obchodního oddělení ve spolupráci s personálním oddělením - aktivní vyhledávání, účast na VŘ - nehledáme čekače na CV od personálního oddělení.
  • Aktivní participace na procesním i organizačním rozvoji obchodního oddělení - být schopen nastavit procesy, správné fungování....
  • Naplňování obchodní strategie a případné návrhy na změny.
  • Produktový management ve spolupráci s marketingovým oddělením.
  • Kontrola a dohled nad správným fungováním a to především z obchodního a prodejního hlediska.
  • Plánování, organizování a realizování školení pro stávající i nově nastupující obchodníky ve spolupráci s dalšími členy týmu
  • Dohled nad plněním aktivit, hovorů, nastavených plánů u jednotlivých obchodníků.
  • Administrativa spojená s obchodním oddělením.
  • Reporting výkonnému řediteli a úzká spolupráce s ním.

Dovednosti a znalosti, které u nás budete potřebovat:

  • SŠ/VŠ vzdělání.
  • Praxe na manažerské pozici min. 5 let - zkušenost s vedením týmu obchodníků, nastavování procesů...atd.
  • Schopnost vést a motivovat svěřený tým.
  • Zkušenosti z oblasti online marketingu velkou výhodou.
  • Orientace na čísla a výborný timemanagement.
  • Pozitivní a dynamickou osobnost - nehledáme manažera, který sedí celý den za počítačem. Chceme drive a šťávu, která nesmí v businessu chybět.
  • Chybí na konci měsíce něco málo do splnění plánu? Jako šéf to klidně dotáhnu sám, jsem týmový hráč a určitě se nespokojím s plněním na 100%, ale chci přeplňovat.
  • Výborné komunikační a prezentační dovednosti.
  • Schopnost prosadit si svůj vlastní názor.
  • Obchodního a týmového ducha, přirozenou autoritu.
  • Analytické myšlení a selský rozum.

Oceníme vás nejen penězi:

  • Zázemí stabilní české společnosti s moderním pracovním prostředím v blízkosti centra.
  • U nás nečekejte korporátní prostředí, jsme hyper a tak vypadají i naše procesy.
  • Práci v přátelském a neustále se rozvíjejícím kolektivu, kde jsme zvyklí na upřímnost a férové jednání.
  • Zajímavou pracovní příležitost s možností seberealizace v oblasti rozvoje vlastního obchodního týmu a možností samostatného plánování své práce.
  • Pravidelné vzdělávání a rozšiřování dovedností v oblasti obchodu a internetového marketingu.
  • Výše mzdy se bude odvíjet od výsledků vašeho týmu. Skládá se z fixní složky a osobního ohodnocení.
  • Benefity v podobě Cafeteria systému – vstupenky na kulturu a výstavy, gastro, fitness či wellness v hodnotě až 42 000,-/rok.
  • Na této pozici je také možnost využít služební vozidlo…notebook a mobilní telefon bereme jako samozřejmost.
  • Víme, že pro dobře odvedenou práci je důležitý také odpočinek, proto u nás máme relax zónu, letní terasu, kávu a pitný režim zdarma.
  • Velmi oblíbené jsou u nás také firemní akce, kde se snažíme neustále stmelovat kolektiv.
  • Sick days.
  • Příspěvek na Multisport kartu.
  • Nástup IHNED

Informace o pozici

Společnost
HyperMedia, a.s.
Adresa
Doudlebská 1699/5, Praha – Nusle
Požadované vzdělání: Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
Benefity: Auto i pro soukromé účely, Mobilní telefon, Notebook, Vzdělávací kurzy, školení, Kafetérie, Občerstvení na pracovišti, Možnost občasné práce z domova, Firemní akce, Profesní/osobní kouč
Zařazeno: Média, reklama a PR, Prodej a obchod, Vrcholový management, Obchodní ředitel/manažer, Project Manager, Regionalní obchodní manažer, Manažer prodejního týmu, Business Development Manager
Typ pracovního poměru
Typ pracovního poměru: Práce na plný úvazek
Délka pracovního poměru
Délka pracovního poměru: Na dobu neurčitou
Typ smluvního vztahu
Typ smluvního vztahu: pracovní smlouva, práce na živnostenský list/IČO
Zadavatel: Zaměstnavatel