Pracovní náplň:

Dáme Vám k dispozici týmy kvalitních účetních, portfólio zajímavých klientů z různých sfér, veškerou podporu daňových poradců a samozřejmně celého tímu společnosti.

Očekáváme zodpovědný přístup k práci, efektivní vedení týmů svěrených kolegů a projektů.

Člověk na této pozici

- dohlíží na kompletní a včasné vedení účetnictví a mzdovou agendu klientů s pomocí týmů účetních,

- poskytuje odborné poradenství kolegům a obchodním partnerům,

- zabezpečuje plynulý chod oddělení, s důrazem na vytěženost zaměstnanců, hlavně ale, na kvalitu poskytovaných služeb

- reprezentuje společnost při komunikaci s úřady

- sestavuje potřebné výkazy a má na zodpovědnost realizaci uzávěrkových prací

Nabízíme:

- příjemné pracovní prostředí v mladém kolektivu

- flexibilní pracovní dobu

- ohodnocení ve výšce 50 000,- CZK

- proplácení přesčasových hodin a bohatý vzdělávací program (napr. Kurz daňového poradce)

Požadujeme:

- minimálně SŠ vzdělání ekonomického směru

- vynikající znalost účetnictví

- praxe minimálně 3 roky, v outsourcingové společnosti výhodou

- dochvilnost, pečlivost, samostatnost a zodpovědnost

- znalost AJ – úroveň středně pokročilá

- znalost účetního softwaru Pohoda výhodou


Informace o pozici

Společnost
DH Consult s. r. o.
Adresa
Praha – Karlín
Požadované vzdělání: Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
Požadované jazyky: Angličtina (Středně pokročilá)
Plat
Plat: 50 000 Kč / měsíc
Zařazeno: Ekonomika a podnikové finance, Hlavní účetní, Finanční účetní
Typ pracovního poměru
Typ pracovního poměru: Práce na plný úvazek
Délka pracovního poměru
Délka pracovního poměru: Na dobu neurčitou
Typ smluvního vztahu
Typ smluvního vztahu: pracovní smlouva
Zadavatel: Zaměstnavatel

DH Consult s. r. o., Dagmar Miháliková
+421903424608