Co vás čeká

V současné době hledáme do týmu Administrativní výpomoc v oboru správy nemovitostí. Náplní práce je správa dokumentů, obchodní korespondence, registrace, archivace a vydávání faktur. Kontakt s klienty, nájemníky a dodavateli. Správa a komunikace s klienty Airbnb.

Jaké znalosti a dovednosti byste měli mít

Požadujeme zkušenost z administrativy, italštinu na základní komunikativní úrovni (min.B1), znalost MS Word, MS Excel a internetu.

Co vám můžeme nabídnout

Můžete se těšit na příjemné pracovní prostředí, přátelský 4-člený tým, flexibilní pracovní dobu a mobilní telefon.

Pokud máte rádi kávu, určitě Vás potěší kávovar s výbornou kávou :-)


Informace o pozici

Společnost
Immobiliare Karlův Most Management, s.r.o.
Adresa
Mánesova 813/4, Praha – Vinohrady
Požadované vzdělání: Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
Požadované jazyky: Italština (Středně pokročilá)
Plat
Plat: 10 000 – 20 000 Kč / měsíc
Zařazeno: Administrativa, Administrativní pracovník
Typ pracovního poměru
Typ pracovního poměru: Práce na plný úvazek, práce na zkrácený úvazek
Délka pracovního poměru
Délka pracovního poměru: Na dobu určitou
Typ smluvního vztahu
Typ smluvního vztahu: pracovní smlouva, dohoda o pracovní činnosti
Zadavatel: Zaměstnavatel

Pozice je vhodná pro absolventy.