Pořádáme 8 akceleračních programů po celé republice. Pomáháme v nich lidem nastartovat a realizovat jejich sny, rozjet vlastní podnikání nebo zajistit dlouhodobou finanční udržitelnost. V rámci toho potřebujeme někoho, kdo nám v Ostravě pomůže s koordinací všech aktivit.

Co ti bude plnit kalendář?

Lokální ambasadorství pro naše celorepublikové akcelerační programy, které spočívá zejména v těchto aktivitách:

  • “scouting” originálních nápadů a účastníků pro jednotlivé běhy programů, včetně jejich aktivního oslovování, definování cílové skupiny, spolupráce na propagaci a marketingové komunikaci
  • prezentace a propagace akceleračních programů, zejména skrze přednášky na středních a vysokých školách
  • konzultace přihlášených projektů, doporučení vhodného programu či mentora
  • rozšiřování sítě mentorů, expertů a konzultantů pro akcelerační programy
  • produkce eventů pro jednotlivé programy v ostravském Impact Hubu (zajištění celého procesu od proma, cateringu, fotografa, set-upu, pozvánek po sběr zpětné vazby na akci), aktivní účast na eventech v Praze a Brně
  • spolupráce a koordinace aktivit s akceleračním týmem v Praze a Brně.

Jak si tě představujeme?

  • Jsi akční, podnikavý člověk, nechybí ti drive. Když vidíš příležitost, umíš jí využít. Kdybys chtěl, mohl by z tebe být skvělý prodejce nebo business developer.
  • Máš za sebou relevantní zkušenosti, ideálně z oblasti podnikání, nezisku, projektového managementu (pozice opravdu není pro juniory, kteří se u nás chtějí všemu naučit). K nezaplacení je zkušenost s akcelerací vlastního projektu.
  • Máš pracovní návyky projekťáka: samostatnost, schopnost prioritizace, plánování, sledování deadlinů a rozpočtů.
  • Orientuješ se v nástrojích Lean Canvas a Human-centered design (HCD).
  • Umíš skvěle komunikovat, pracovat se skupinou lidí, naslouchat a dávat konstruktivní zpětnou vazbu.
  • Nevadí ti dojíždění, nahodilá agenda či kumulace práce najednou (běhy jednotlivých programů se často překrývají).
  • Jsi natolik dospělý, že ustojíš maximální důvěru a svobodu v práci. Když něco nevíš, ptáš se a nestydíš se říct si o pomoc.
  • Sdílíš naše hodnoty a představy o světě. Na pivu s kamarády si povídáš o tom, jak přispět k pozitivní změně.
  • Máš to, čemu říkáme Hub spirit: jsi veselý člověk s pozitivním přístupem k životu a se smyslem pro humor.
  • Orientuješ se na startupové a eventové scéně, máš vlastní osobní i pracovní network a přehled o tom, co nového se v Ostravě a okolí děje na poli kultury, inovací i vědy.

Co u nás najdeš?

  • Poloviční úvazek (80hod/ měsíc) s nástupem ihned nebo po dohodě (nejpozději 1.6.).
  • Smysluplnou práci a zkušenosti ze světa startupů a světa společensky odpovědného podnikání.
  • Napojení na komunitu inspirativních lidí.
  • Vřelé přijetí a podporu týmu profesionálů, kteří ví, proč a co dělají.
  • Svobodu osobního rozvoje a autonomii v rozhodování výměnou za zodpovědnost.
  • Bezplatné využití pracovních prostor v síti českých Impact Hubů (Praha, Brno, Ostrava) pro práci na vlastních projektech.

Pokud jsme právě popsali tvůj dream job, pošli nám kromě CV i odpověď na otázku: "Proč si myslíš, že spojení ty + Impact Hub by na této pozici mohlo dlouhodobě fungovat?"


Informace o pozici

Společnost
Hub for Change, spolek
Adresa
Sokolská třída 1263/24, Ostrava – Moravská Ostrava
Požadované vzdělání: Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
Požadované jazyky: Angličtina (Středně pokročilá)
Benefity: Flexibilní začátek/konec pracovní doby, Možnost občasné práce z domova, Firemní akce, Individuální rozvržení pracovní doby, Možnost si napracovat hodiny, Vlastní organizace náplně práce, Dog-friendly office
Zařazeno: Administrativa, Ekonomika a podnikové finance, Marketing
Typ pracovního poměru
Typ pracovního poměru: Práce na zkrácený úvazek
Délka pracovního poměru
Délka pracovního poměru: Na dobu neurčitou
Typ smluvního vztahu
Typ smluvního vztahu: pracovní smlouva, práce na živnostenský list/IČO, dohoda o pracovní činnosti
Zadavatel: Nezisková organizace

Pozice je vhodná pro absolventy.

Pozice vhodná pro rodiče na mateřské a rodičovské dovolené.