Posláním naší obecně prospěšné společnosti REMEDIUM Praha o.p.s. je podpora a realizace činností vedoucích ke zvyšování kompetence občanů v nepříznivé psychosociální situaci anebo občanů touto situací ohrožených.

Posilujeme samostatnost a zodpovědnost jednotlivců i organizací tím, že:
- vzděláváme pracovníky v sociálních službách a další pomáhající profese a podporujeme jejich profesní a osobnostní růst
- poskytujeme bezplatné, nezávislé, důvěrné a nestranné poradenství, poskytujeme věcné a správné informace
- organizujeme sociálně aktivizační, vzdělávací, společenské a kulturní programy pro seniory

Mezi naše hodnoty patří:
Respekt · Tradice · Poctivost · Osobní přístup · Láska k životu · Sounáležitost

KOORDINÁTOR/KA VZDĚLÁVACÍCH PROGRAMŮ

Baví Vás organizování akcí? Bavilo by Vás potkávat zajímavé osobnosti ze sféry pomáhajících profesí? Vydržíte sedět několik hodin nad úkolem u počítače, ale zároveň rád/a komunikujete s lidmi? Máte rád/a tabulky a přehledy?

Pokud na vše odpovídáte ano, tak by Vás mohla zaujmout námi nabízená pozice KOORDINÁTOR/KA VZDĚLÁVACÍCH PROGRAMŮ.

Hledáme kolegyni nebo kolegu do týmu pro organizační a administrativní zajištění agendy vzdělávacích programů pro pomáhající profese na úvazek 0.5.

Jaké znalosti a dovednosti byste měli mít

Vzdělání min. SŠ humanitního směru; 1 rok praxe; doložená trestní bezúhonnost; orientace v problematice vzdělávání pomáhajících profesí výhodou, ale nikoliv nutností

Dovednosti: počítačová gramotnost (MS Office – min. Word, Excel), administrativní dovednosti a ovládání běžných kancelářských a prezentačních zařízení, kultivovaný mluvený i písemný projev v českém jazyce

Schopnosti: pečlivost, organizační schopnosti, poctivost, rychlé reakce, systematičnost, komunikativnost a příjemné vystupování, otevřenost, schopnost týmové spolupráce a sebereflexe, časová flexibilita výhodou

Co vám můžeme nabídnout

- kreativní a rozvojové prostředí stabilní déle než 25 let fungující neziskové organizace

- přátelský kolektiv

- firemní vzdělávání

- důraz na firemní hodnoty a etiku práce

- práce v malém týmu

- 6 týdnů dovolené

- soustavné vedení pracovníka a pravidelné hodnocení pracovního výkonu a pracovních postojů

- úvazek 0.5

- nástup: 1. června 2019

Náplň práce

Administrativní a organizační zajištění agendy vzdělávacích programů:

- organizace a koordinace přípravy a průběhu vzdělávacích programů

- komunikace s účastníky

- komunikace s lektory

- administrativní správa agendy svěřených vzdělávacích programů

- příprava výukových prostor

- asistence při konání vzdělávací akce

- zpracování a správa databází

Motivační dopis v rozsahu min. 1 normostrany, ve kterém doložíte Vaší motivaci, míru naplnění uvedených požadavků, případně zkušenosti s obdobnou prací + strukturovaný pracovní životopis zašlete do 9. května 2019.
Odpovědi na nabídky budeme rozesílat emailem nejpozději 13. května 2019.
V případě postupu do dalších kol výběrového řízení se osobní setkání s uchazeči uskuteční 16. a 22. května 2019 v Praze. Je nutná přítomnost uchazeče na obou termínech výběrového řízení.


Informace o pozici

Společnost
REMEDIUM Praha o.p.s.
Adresa
Křišťanova 1698/15, Praha – Žižkov
Požadované vzdělání: Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
Požadované jazyky: Čeština (Výborná)
Plat
Plat: 10 000 – 12 200 Kč / měsíc
Benefity: Sleva na firemní výrobky/služby, Stravenky/příspěvek na stravování, Vzdělávací kurzy, školení, Příspěvek na vzdělání, Firemní akce, Možnost si napracovat hodiny, Dovolená více než 5 týdnů
Zařazeno: Administrativa, Vzdělávání a školství, Administrativní pracovník
Typ pracovního poměru
Typ pracovního poměru: Práce na zkrácený úvazek
Délka pracovního poměru
Délka pracovního poměru: Na dobu určitou
Typ smluvního vztahu
Typ smluvního vztahu: pracovní smlouva
Zadavatel: Nezisková organizace

Máte šanci! Na tuto nabídku zatím odpověděli méně než 4 lidé.