Úspěšná nezisková organizace s dlouholetou tradicí v oblasti sociálních služeb hledá kandidáta na pozici:

SOCIÁLNÍ PRACOVNÍK, VEDOUCÍ CENTRA AKTIVIZACE A PORADENSTVÍ

Jste tvůrčí člověk? Umíte aktivně pracovat? A trávíte svůj volný čas proaktivně?

Dokážete vymýšlet, hledat, tvořit, realizovat akce pro sociálně potřebné?

Hledáte uplatnění svých znalostí a zkušeností v neziskovém sektoru?

Máte manažerské zkušenosti sociálního pracovníka? Naplňuje vás pomáhat druhým?

Pokud jste si na tyto otázky odpověděl/a kladně, jste ten správný člověk pro naši neziskovou organizaci!

CO VÁS ČEKÁ?

  • zajištění poskytování registrovaných služeb č.:

- 5133774: Sociálně aktivizační služby zrakově postiženým dle § 66 Zák. 108/2006 Sb.

- 5856220: Poradny pro zrakově postižené dle § 37 Zák. 108/2006 Sb.

  • jednání se zájemci o služby, uzavírání smluv s klienty,
  • tvorba, příprava, zajištění a realizace akcí v rámci sociální aktivizace,
  • sociálně-právní a pracovně-právní poradenství klientům v rámci sociální poradny,
  • pomoc při řešení konkrétních nepříznivých situací klientů,
  • poskytování informací ve věci kompenzačních pomůcek, komunikace s úřady, dodavateli a odbornými poradci ve věci kompenzačních pomůcek,
  • realizace individuálních plánů,
  • hodnocení služby a péče o chod střediska,
  • depistáž a motivace stávajících klientů k využívání našich služeb,
  • tvorba a aktualizace standardů kvality sociálních služeb, metodik,
  • metodické řízení 8 pracovníků,
  • realizace ročního hodnocení zaměstnanců,
  • porady a úzká komunikace s vedením společnosti,
  • vyhledávání a zpracování legislativních aktualit,
  • zapojení a práce v případných EU projektech,
  • zaškolování nových zaměstnanců,
  • spolupráce na akcích pro klienty a veřejnost,
  • prezentace služeb společnosti.

CO OD VÁS OČEKÁVÁME?

  • VOŠ, VŠ vzdělání dle Zákona o sociálních službách,
  • praxi a zkušenosti na pozici sociálního pracovníka 2 roky,
  • zkušenosti s vedením a řízením týmu min. 2 roky,
  • schopnost vést, řídit, motivovat, hodnotit, delegovat, kontrolovat podřízené,
  • výbornou znalost Zákona o sociálních službách a standardů kvality sociálních služeb,
  • vynikající organizační a komunikační dovednosti,
  • pokročilá práce s Wordem, Excelem a internetem, preciznost,
  • výborný timemanagement,
  • vysokou míru odpovědnosti, samostatnosti, vysoké pracovní nasazení, proaktivitu, loajalitu,
  • odolnost vůči stresu, schopnost samostatné práce i týmové spolupráce,
  • výborné komunikační schopnosti, koncepční myšlení, organizační schopnosti,
  • schopnost pozitivní kritiky a schopnost kritiku přijímat,
  • kladný vztah k seniorům, empatie, ochota, diskrétnost,
  • čistý trestní rejstřík.

VÝHODOU PRO VÁS BUDE, POKUD BUDETE MÍT ……

  • praxi a zkušenosti s prací v neziskovém sektoru,
  • praxi a zkušenosti s prací s nevidomými/ slabozrakými,
  • možné i pro OZP (nutná fyzická pohyblivost a stabilizovaný zdravotní stav).

CO VÁM MŮŽEME NABÍDNOUT?

  • práci na HPP plný úvazek, na dobu určitou (s možností prodloužení),
  • smysluplnou práci v organizaci, jejímž cílem je zvyšování kvality života zrakově postižených občanů,
  • možnost rozvíjet vaše pracovní schopnosti,
  • profesní růst v rámci dané pozice,
  • společné supervize zaměstnanců,
  • vzdělávání dle Zákona o sociálních službách, i nad rámec,
  • platové ohodnocení dle možností neziskové organizace, dle praxe a zkušeností uchazeče,
  • benefity: pružná pracovní dobu, 5 týdnů dovolené po odpracování 1. roku, až 3 dny zdravotního volna.

DALŠÍ INFORMACE

  • místo výkonu práce Brno,
  • výběrové řízení v 4-5/2019, nástup dle domluvy.

Pokud Vás naše nabídka zaujala, zašlete nám prosím životopis a motivační dopis na téma "Proč chci dělat tuto práci?" prostřednictvím odpovědního formuláře. Těšíme se na Vaši odpověď.

Společnost TyfloCentrum Brno, o.p.s. si vyhrazuje právo vyhlásit nové výběrové řízení, pokud nebude vybrán vhodný kandidát.

Zasláním svých údajů uvedených v životopise a motivačním dopise dáváte souhlas, aby společnost TyfloCentrum Brno, o.p.s., se sídlem Brno, Chaloupkova 7, 612 00 zpracovala vaše osobní údaje pro účely výběrového řízení v souladu se zákonem č. 101/2000 Sb. "O ochraně osobních údajů" ve znění pozdějších předpisů, a to až do odvolání písemnou formou.


Informace o pozici

Společnost
TyfloCentrum Brno, o.p.s
Adresa
Chaloupkova 578/3, Brno – Královo Pole
Požadované vzdělání: Vyšší odborné
Benefity: Mobilní telefon, Flexibilní začátek/konec pracovní doby, Dovolená 5 týdnů, Vzdělávací kurzy, školení, Zdravotní volno/sickdays, Možnost si napracovat hodiny
Zařazeno: Zdravotnictví a sociální péče, Sociální pracovník
Typ pracovního poměru
Typ pracovního poměru: Práce na plný úvazek
Délka pracovního poměru
Délka pracovního poměru: Na dobu určitou
Typ smluvního vztahu
Typ smluvního vztahu: pracovní smlouva
Zadavatel: Nezisková organizace

Pozice je vhodná pro OZP, s docházením do firmy. Vhodné pro: ostatní.


Máte šanci! Na tuto nabídku zatím odpověděli méně než 4 lidé.